[BC3] Wanneer komt ie nu eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Wanner komt de athlon4 desktop versie eigenlijk officieel op de markt en tegen welke startprijs?

• Gabriel-LG
Rare vraag? Of is iedereen een beetje verlegen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik geloof Q4 ofzo, en de prijs zal nauwelijks hoger ligen dan van de TB, omdat er ook nauwelijks meer snelheid inzit.. :( Door het lagere voltage is hij waarschijnlijk wel beter over te clocken >:)

Correct me if I''m wrong... :z

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:24

EaS

AMD does have quite a bit of time to get everything worked out with the Athlon 4 core and increase yields since the desktop version of the Athlon 4 won''t hit the streets until the third quarter of this year. This launch will most likely in August, and it will make its introduction at 1.5GHz according to our CPUs in 2001 Roadmap Update. This makes the upcoming 1.4GHz Athlon the last Thunderbird based solution we''ll see from AMD.

In augustus dus ergens, volgens anandtech.

• Gabriel-LG
Op maandag 28 mei 2001 22:48 schreef EaS het volgende:
In augustus dus ergens, volgens anandtech.
Dan pas...
Dan zou ik toch een TB moeten nemen :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb persoonlijk niks tegen intel maar mijn bankrekening wel die P4 zal wel weer heel prijzig zijn :( voor die prijs koop je een TB en g-force2 kaart voor :9~ zeker weten..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1