De Intel heatsink/fan die op m''n PIII 1 GHz zit is net een paar maatjes groter dan die van de 733. Ik denk dat voor passieve koeling hetzelfde wel zal gelden.
Verwijderd
ik denk dat hij wel blijt draaien
mijn intel bleef op 60graden zelfs nog redelijk draaien (mijn amd draait nu op 58 ook zonder problemen)
en de temperatuur die ik bij de 1ghz verwacht zal rond de 55 graden liggen
als ik het verkeerd heb kun je altijd nog een heel klein fannetje kopen of een grote die langzaam draait...
mijn intel bleef op 60graden zelfs nog redelijk draaien (mijn amd draait nu op 58 ook zonder problemen)
en de temperatuur die ik bij de 1ghz verwacht zal rond de 55 graden liggen
als ik het verkeerd heb kun je altijd nog een heel klein fannetje kopen of een grote die langzaam draait...
Nog een vraagje van mij er dan maar bij: ik heb nou ook een 733 met standaard koeler, wat voor heatsink moet ik daarvoor kopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus zonder fan wil ik en nou is hij 30 graadenOp maandag 28 mei 2001 13:32 schreef insoft het volgende:
Nog een vraagje van mij er dan maar bij: ik heb nou ook een 733 met standaard koeler, wat voor heatsink moet ik daarvoor kopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
denk niet dat je een ven nodig hepOp maandag 28 mei 2001 13:33 schreef insoft het volgende:
[..]
Dus zonder fan wil ik en nou is hij 30 graaden
Hoeveel graden word hij dan als ik de fan van de standaard en koeler af haal?/ en is dat voldoende?Op maandag 28 mei 2001 14:19 schreef bl00dhound het volgende:
[..]
denk niet dat je een ven nodig hep
Probeer het eens uit zou ik zeggen! Mijn PIII-733 wordt dus tegen de 42 graden met dit warme weer (idle/gemiddeld, geen koe)
Als het koeler is tegen de 35 graden!
Als het koeler is tegen de 35 graden!
Pagina: 1