Geeft je bios wel netjes 750 aan? En staat dat ook bij het opstarten? En staat je busspeed wel op 100, multiplier op 7.5?
Verwijderd
wie heeft er een oplossing voor dit probleem???
ik heb een nieuwe proc (pIII750E was slot1 433 cel.) met slotconverter op m''n abit bx6 II gezet..ging allemaal prima totdat ik in windows terecht kwam en windows gelijk al begon tezeiken over een reg error.
nu wil windows niets eens meer installeren (clean install)...????
abit m.bord heeft laatste bios...abit converter staat helemaal op auto setting.
agp/66 mhz
pci 33 mhz
niet overklokt
soundblaster
geforce ddr
modem
3-com netwerk kaard
ik heb een nieuwe proc (pIII750E was slot1 433 cel.) met slotconverter op m''n abit bx6 II gezet..ging allemaal prima totdat ik in windows terecht kwam en windows gelijk al begon tezeiken over een reg error.
nu wil windows niets eens meer installeren (clean install)...????
abit m.bord heeft laatste bios...abit converter staat helemaal op auto setting.
agp/66 mhz
pci 33 mhz
niet overklokt
soundblaster
geforce ddr
modem
3-com netwerk kaard
Had ik ook. Ik heb een Abit be6-2 en een celly 533. Ik had toen een p3700e fc-pga gekocht. Deze op een soltek converter gezet en erin gedaan. Ik dacht : gaan met die banaan > NO way dus, hij deed dus helemaal niks, ik heb van alles geprobeerd en de enige oplossing was > Format c: en Windows er opnieuw op
Life goes as it goes.
Ook gelijk ff in de shafe mode de register grootte vergroten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen