Op maandag 28 mei 2001 02:12 schreef MREn het volgende:
Hoe weet je dat die ene 2V krijgt en die ander maar 1.7? Staat dat in je BIOS of meet je dat met Sandra? Als je dat met Sandra meet, zou ik daar maar niet voor 100% van uit gaan, want die zit er nog wel eens naast.
Ik merkte het met MBM 5.0 en m''n eerste id was ook, "oops, foutieve uitlezing, maar nee, na een reboot snel het bios ingedoken en onder "health" stond wel degelijk 2.0 V terwijl ik echt wel default in had gesteld (stond ook nog steeds op default, damn, ik KAN niet eens 2.0V selecteren)
Maar als je beide cpu''s 931MHz draaien, krijgt ie toch gewoon 1,7V, anders zou de ene hoger lopen dan de ander, dat schiet natuurlijk niet echt op que stabiliteit.
Nu ben ik ff niet mee, wat heeft Vcore te maken met FSB, die heb ik zelf verhoogd hoor. Maar idd, ik heb niks veranderd aan de Vcore (staat mooi op default, 1.7 dus)
Als je nou CPU2 er uit haalt, wat gebeurt er dan? Draaiy die cpu dan nog steeds op 931, zit er gewoon een foutje in Sandra, loopt ie echter opeens een stuk hoger, dan zou ik toch een goed bordje gaan halen (garantie).
Succes!
K''zen ni van plan CPU2 eruit te halen hoor, het is een random ding blijkbaar, want na een beetje geknoeie loopt het opnieuw op 921 en 1.7 V, maar als ik herstart moet ik maar hopen dat het zo blijft (random dus die Vcore van CPU 1)