De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Volgens van Dale:Wat is wijsheid?
Het wijs-zijn;de juiste,hoogst, op het inzicht en levenservaring berustende kennis(en het handelen daarnaar)
ik gebruik ook altijd noname-shit.. nooit geen problemen mee.
Edit: ja, PC133 kun je ook op 100 Mhz laten lopen (ook op 66 als je wil)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Thanks voor het opzoeken, lijkt mij inderdaad een mooie definitie.Op zondag 27 mei 2001 23:12 schreef AmAnido het volgende:
[..]
Volgens van Dale:
Het wijs-zijn;de juiste,hoogst, op het inzicht en levenservaring berustende kennis(en het handelen daarnaar)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
OK, 133mhz no name dus. Iemand nog een mooi adresje zonder al die $$$rembours sites uit de pricewatch?Op zondag 27 mei 2001 23:12 schreef Wirf het volgende:
Nu gewoon pc133 geheugen kopen, ik denk dat volgend jaar alles DDR of rdram is, dan moet je dus zowiezo nieuw geheugen kopûh
ik gebruik ook altijd noname-shit.. nooit geen problemen mee.
Edit: ja, PC133 kun je ook op 100 Mhz laten lopen (ook op 66 als je wil)
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
CAS3 heeft daar 3 cycli voor nodig, terwijl CAS2 het in twee kan.
Ik heb hier ca 60 computers staan met ''merkloos'' geheugen, allemaal aangeduid als PC133/CAS3, maar ze lopen als een trein (dubieuze uitdrukking tegenwoordig; positief bedoeld) op PC100/CAS2.
Er staat (met een beetje geluk) een setting in je bios om dit te tweaken.
mvg, John
Gewoon standaard 128mb PC133 dus. Mooi, ben ik weer voor onder de f100 klaar.