Toon posts:

[BC3] is de cpu te snel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello,

heb gisteren een TB 1000 mhz gekocht met axia core.
Nu heb ik hem kunnen overklokken tot 1.425 maar als ik een spel speel, na een half uur houdt die ermee op en geeft saved.text of zoiets aan.tussen de spel zie ik allemaal zwarte plekjes.zou het eraan kunenn liggen dat mijn cpu veel te snel is voor mijn vodoo3 2000I:(

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Niet te snel, maar te ver overgeklokt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk eerder dat je cpu dan te heet is geworden en daardoor instabiel. Probeer eens beter koeling. :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heb je op FSB of op Multiplier overklokt?

op FSB ===> lager instellen
op multi ===> voltage hoger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
gestressd draait die op 65 graden.
cooler is zie spec.
fsb stond( niet de fsb/pci) op 15 en multiplier op 12.5
de rest van spec zie hieronder, alles hetzelfde behalve cpu

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als ik de fsb verlaag dan heb ik geen 1400 meer, snik snik
zal het proberen de fsb lager en voltage staat al op maximum.

Verwijderd

65 graden? Dan kan je inderdaad wel een bak verwachten...stressed moet ie toch echt absoluut onder de 60 zitten...|:(

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 16:03
Op zondag 27 mei 2001 20:04 schreef jimmy het volgende:
ja maar als ik de fsb verlaag dan heb ik geen 1400 meer, snik snik
He wat jammer dan, dan staat je CPU nog maar 30% van zn tijd te wachten op die voodoo ipv 50%, en Word gaat ook een stuk minder snel..

he wat vervelend

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• BC3 Victim
mijn amd wordt al instabiel als ie 60 graden is daarom is de kast open (scheelt veel)
tot alle fans zijn ingebouw (casemod :P :P )

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 02:27 schreef happy3736 het volgende:
mijn amd wordt al instabiel als ie 60 graden is daarom is de kast open (scheelt veel)
tot alle fans zijn ingebouw (casemod :P :P )
Ik heb sinds ik mijn AMD Duron 800@901 heb (voorheen Pentium-II 350@350) draaien heb ik de kast nog nooit dichtgemaakt.
Als ik dit zo lees hou ik da wel zo :)

Multiplier: 8.5x
FSB: 106MHz
Temp: 47 graden stressed ( }:O )

C:\>_

Verwijderd

die van mij wordt als het buiten f*cking warm is bijna 70 graden, anders maar 55. echt vet irritant zo''n zolderkamert en ik heb hem niet eens overgeklockt

Tb 1200c.

Denk dat ik maar eens een keer ene paar case fans erin doe ofzo.
Pagina: 1