[BC3] Als ik mijn tower sluit slaat mijn pc tilt!!!

Pagina: 1
Acties:

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
je kast open laten :P

of je kunt gewoon een decoupeerzaag pakken en een paar mooie ronde gaten maken en daar fan''s achter zetten 8-)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb 3Hdd van ibm 7200Tr een 1333Mhz Tb 256 Sdram, radeon 64Mb, 300W voeding, sblive, een super orb, cpu:45°C systeem: 27°C als ik mijn toren sluit is het cpu: 55°c systeem 34°c. Ik denk dat mijn systeem temp te warm komt! Met wat zou ik dat kunnen oplossen een slot fan of... Wat denken jullie ik heb een high tower (merk onbekend)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb nu een FOP38 van Globalwin besteld zou dat niet helpen een goede luchtcirculatie in mijn toren!!(8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Da''s toch een cpu cooler :?
Nee, voor luchtcirculatie in de kast, heb je casefans nodig, minimaal 1x 80mm outtake achterin de kast.
Heb ik zelf ook, plus nog een intake in de zijwand, bovenop de cpu

• BC3 Victim
Ik heb nu ook een antec SX1030B tower besteld ziet er mijn een goeie toren uit om koel te houden, wat denken jullie.

Verwijderd

Is die temp idle of stressed, want stressed is dat helemaal niet te warm.

• BC3 Victim
Stressend. T''is dat dat ik ook raar vindt!!
Ik denk dat het de HDD zijn die te warm komen!

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00
Op zondag 27 mei 2001 21:39 schreef Fl3xx het volgende:
Is die temp idle of stressed, want stressed is dat helemaal niet te warm.
Zelf idle zou dat geen probleem mogen vormen dacht ik zo.

Maar een mobo temp van 35 brult gewoon om een eenvoudige casemod om wat meer airflow te genereren (hoeft echt niet veel te kosten)

En je kan je CPU zo fel gaan koelen als je wil, als die koeler lucht van 35°C aanzuigt sta je echt nergens natuurlijk met die investering.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:35
Op zondag 27 mei 2001 22:20 schreef firehell het volgende:
Stressend. T''is dat dat ik ook raar vindt!!
Ik denk dat het de HDD zijn die te warm komen!
Op sommige typen HDD''s wordt zelfs GEEN GARANTIE meer gegeven als je hem niet actief koelt met een HDD-cooler :+

En idd, je case-temp is aardig aan de hoge kant, dan kan je CPU-cooler ook z''n warmte niet (goed) meer kwijt

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Kijk eens welke kant je voeding-koeler op blaast... hij zou de lucht de kast uit moeten blazen. Bij sommige voedingen wordt de warme lucht uit de voeding maar op de processor geblazen (wat erg onpraktisch is), en kan je het beter omdraaien... scheelt makkelijk 10 graden.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 04:58 schreef Knightwolf het volgende:

[..]

Op sommige typen HDD''s wordt zelfs GEEN GARANTIE meer gegeven als je hem niet actief koelt met een HDD-cooler :+

En idd, je case-temp is aardig aan de hoge kant, dan kan je CPU-cooler ook z''n warmte niet (goed) meer kwijt
CPU cooler
Videokaart cooler
HDD cooler

What''s next? :+

C:\>_

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Op maandag 28 mei 2001 07:52 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

CPU cooler
Videokaart cooler
HDD cooler

keyboard koeler *D

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:40
Op maandag 28 mei 2001 07:52 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

CPU cooler
Videokaart cooler
HDD cooler

Geheugen cooler :)(passief)
Chipset cooler (passief)
Cd-RW/Cd-DVD Cooler?
Waterkoeling op de voeding :)
ISDN en NIC coolers :) (die dingen kunnen ook erg warm worden zeg :z )

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 11:23 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

Geheugen cooler :)(passief) <<RAMBUS
Chipset cooler (passief) <<ALTIJD
Cd-RW/Cd-DVD Cooler? << FIKKER IS MET FAN
Waterkoeling op de voeding :) << IS ER OOK AL
ISDN en NIC coolers :) (die dingen kunnen ook erg warm worden zeg :z ) << WEL WAT OVERDREVEN :)

Verwijderd

Glaasje koel water voor de gebruiker...

Bier ??
:+
Pagina: 1