[BC3] bios updaten???

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09
Gebruik svp de searchfunctie om ervaringen te lezen, dan zie je ook wat er fout kan gaan. Mocht je dan nog een vraag hebben kun je die altijd nog hier posten. :)

Verwijderd

tja asus heeft zo''n heel fijn progje wat dat automatiche doet
asus rulez :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi ik had een vraag over mijn bios.
ik moet volgens een aantal mensen mijn bios updaten,volgens mijn driver cd gaat dat automatisch.
maar die verhalen die ik hoor van anderen,dat het goed mis kan gaan.
ik heb het nooit gedaan.
ik heb een msi 6330lite,maar vanwege probs met videokaart moest ik hem ook maar updaten.
wie heeft veel ervaring met dit gedoe,gaarne advies.
:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je het vanuit DOS doet, gaat het vrijwel nooit fout (of de stroom moet net uitvallen, maar hoe vaak komt dat voor?), zolang je de PC niet uitzet tijdens het flashen.

Heb mijn Asus-planke nu al een keer of 6-7 geflashed zonder ook maar één (flash-related) probleem.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

gewoon lekker met de hand doen ff naar de site van msi surfen laatste updateje downloaden en flashen die hap maar wel onder dos
want we willen geen vastlopers tijdens het flashen want dan kan je je moederbord weg flikkeren :)

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
Zeker wel, in de bios staan veel AGP related instellingen die er best voor kunnen zorgen dat je probleem opgelost is (bij was dit in ieder gaval zo :) )

• BC3 Victim
nou met dos weet ik het helemaal niet.
ik dacht met die cd ,gewoon aanwijzingen volgen en klaar.
nope van dos heb ik helemaal geen kaas gegeten.
nou dan kijk ik wel of ik iemand kan vinden die het voor mij kan doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09
Op zondag 27 mei 2001 10:31 schreef remco1 het volgende:
nou met dos weet ik het helemaal niet.
ik dacht met die cd ,gewoon aanwijzingen volgen en klaar.
nope van dos heb ik helemaal geen kaas gegeten.
nou dan kijk ik wel of ik iemand kan vinden die het voor mij kan doen.
Lijkt me in jouw geval verstandiger om dat te doen ja, om zo het risico te beperken. Want als het fout gaat... :'(

• BC3 Victim
maar zou dat werkelijk kunnen helpen bij video kaart probs.
thanks voor de reacties in ieder geval.
:)

• BC3 Victim
ik heb die cd bekeken ,het is van msi zelf en het heet live bios ,hij detecteerd en installeert de nwe bios.
daarom dacht ik ,dat alles autom ging.:)

Pagina: 1