Toon posts:

[BC3] Mobo Temperatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb m`n systeem verkocht (zie sign) maar m`n antec kast hou ik, dus ik heb een cheap kastje gekocht en nou wordt m`n mobo ipv van 24 graden 41 graden...
Kan dit kwaad?
BTW m`n processor is 55 graden

Verwijderd

Topicstarter
Please help me guys..............!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
idle of stressed?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:00

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Het zou geen kwaad moeten kunnen. Alleen is het normaal om een temperatuur te hebben zo rond de 30 graden. Hitte op Mobo is vaak de veroorzaker van LOCK UPS van je pc. Suc6 ( probeer iets met airflow te doen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je mobo echt 41 graden wordt is dat inderdaad wel wat aan de warme kant... Maar ik denk eerder dat het aan je sensor op je mobo ligt, want het is mij nog nooit gelukt om de case temp. boven de 30 graden te krijgen.
Nu blazen er wel constant 2 fans richting mobo, maar dan toch.
41 graden? pfff, das warm.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 01:54 schreef madmanrules het volgende:
idle of stressed?
stressed

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 01:57 schreef SunStorm69 het volgende:
Als je mobo echt 41 graden wordt is dat inderdaad wel wat aan de warme kant... Maar ik denk eerder dat het aan je sensor op je mobo ligt, want het is mij nog nooit gelukt om de case temp. boven de 30 graden te krijgen.
Nu blazen er wel constant 2 fans richting mobo, maar dan toch.
41 graden? pfff, das warm.
Maar in m`n antec kast werd het mobo 26 graden stressed dus dan zal de sensor toch niet kappot zijn?
Pagina: 1