[BC3] asus a7a en ddr geheugen prob.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus A7A met 128m ddr geheugen.
Álles deed het goed totdat ik er een tweede reepje 128 mb ddr geheugen bijplaatste.
Veel vastlopers bij spellen. Als ik er 1 reepje 128 mb ddr uit haal dan loopt het weer naar behoren. Ik heb het geheugen afzonderlijk laten testen maar die bleken goed te zijn.
Nu heb ik van iemand gehoord dat de asus A7A soms problemen kan geven wanneer beide ddr geheugen slots gevult zijn?
Heeft iemand hiermee dezelfde ervaring of weet er meer van af?
Thx :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dat ligt waarschijnlijk aan je mobo...
want die (sorry dat ik het zeg) sucks big time.
Je had een A7M266 moeten kopen

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Op zondag 27 mei 2001 01:13 schreef zeppy69 het volgende:
Ik heb een asus A7A met 128m ddr geheugen.
Álles deed het goed totdat ik er een tweede reepje 128 mb ddr geheugen bijplaatste.
Veel vastlopers bij spellen. Als ik er 1 reepje 128 mb ddr uit haal dan loopt het weer naar behoren. Ik heb het geheugen afzonderlijk laten testen maar die bleken goed te zijn.
Nu heb ik van iemand gehoord dat de asus A7A soms problemen kan geven wanneer beide ddr geheugen slots gevult zijn?
Heeft iemand hiermee dezelfde ervaring of weet er meer van af?
Thx :(
Misschien heb je hier wat aan.Op die forum is iemand met precies het zelfde probleem.
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=29&threadid=432194&highlight_key=y&keyword1=Asus%20A7A266