Als ik mijn systeem opstart dan boot ie niet door. (zie plaatje)

Het mainbord is een Asus P2B en er zit een Celly600 op die nu op 1009Mhz draaid (stabiel ja
) In de bios geeft ie als CPU snelheid 009 aan, want meer als 4 characters kan ie niet weergeven. Ik denk zelf dat dit het probleem is (weet het eigenlijk wel zeker) maar hoe ik het kan verhelpen weet ik niet. De nieuwste (officieele) bios heb ik al (1012) Of het probleem met de 1013a beta bios wordt verholpen weet ik niet, maar zin om die beta te flashen heb ik niet.
Oohja voordat er allemaal reacties komen met "Dan laat je je computer toch altijd aanstaan". Meteen maar antwoord: Dat doet ie ook bijna altijd, maar na een update of wat dan ook moet er toch meestal gereboot worden en is het op F1 drukken niet verschrikkelijk veel werk, maar als het ff kan heb ik die melding liever weg..
Het mainbord is een Asus P2B en er zit een Celly600 op die nu op 1009Mhz draaid (stabiel ja
Oohja voordat er allemaal reacties komen met "Dan laat je je computer toch altijd aanstaan". Meteen maar antwoord: Dat doet ie ook bijna altijd, maar na een update of wat dan ook moet er toch meestal gereboot worden en is het op F1 drukken niet verschrikkelijk veel werk, maar als het ff kan heb ik die melding liever weg..