[BC3] celeron 500 systeem upgraden ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik mijn huidige celeron 500 systeem upgraden zonder een ander moederbord erin te gooien ? het is nl. een ppga slot.

bovendien is het een compaq pressario :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09
Misschien een converter kopen? En tja het is een compaq. Je moet ff kijken of je bios het ondersteunt!

Suc6! :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als ik jou was zou ik een nieuw systeem halen. Of er voor gaan sparen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zoals je waarschijnlijk wel weet is het compaq bios niet zo erg uitgebreid :( laatste bios update was van 2000 dus dat zuigt enorm.

verder geven ze niet erg veel prijs opwat voor mobo er in zit dus daar schiet ik ook nix mee op

nieuwe systeem komt er aan (amd 1,2 266 systeem :P) maar ik wilde mijn oude (naja) ook wellus upgraden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

op een ppga-MB kun je alleen via een Neo s370 een nieuwe processor gebruiken(als je ''m al kopen kunt...bovendien kost zo''n ding dik 100 piek...)