De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De hd verkopen heheheh
Ik wil em we 
Geen idee, sorry, ik heb zelf ook een asus p2b-f met een dmax 60 gb en idd die trekt ie wel.. de 80 gb heb ik geen ervaring mee...
Geen idee, sorry, ik heb zelf ook een asus p2b-f met een dmax 60 gb en idd die trekt ie wel.. de 80 gb heb ik geen ervaring mee...
it er geen handig proggie bijgeleverd, voor moederborden die schijven die groter zijn dan het bios herkent. Zo''n proggie maakt het dan wel mogelijk om hem te gebruiken? Welk merk HD is het?
Idd... in dat geval ff de MaxBlast software downloaden mij Maxtor vandaan...
Moet je zelf maar ff zoeken daar...
Hm dat soort proggies ken ik nog van vroeger (540 Mb grens) Ben er nooit echt dol op geweest, maar er zal weinig anders opzitten.Op zaterdag 26 mei 2001 20:53 schreef GraveR het volgende:
Idd... in dat geval ff de MaxBlast software downloaden mij Maxtor vandaan...
Thnx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jammer mmar helaas als het echt een bios probleem is zal dat wel niet werken.Op zaterdag 26 mei 2001 21:31 schreef InterCC het volgende:
Gewoon ff 2 partities maken van 40 Gb of 1 van 20 en 1 van 60 of wat dan ook...
Ik heb zelf mijn Bios moeten flashen van deze P2B om een schijf boven de 32GB (IBM 45Gb) te kunnen installeren. Wat mij bijstaat is dat hij nu tot ergens in de Terra bytes aankan. Maar dan moet je effe de beschrijvingen van de Bios updates bekijken.
Nopez, jammer maar helaasOp zaterdag 26 mei 2001 21:38 schreef PiefPoefPaf het volgende:
Jammer mmar helaas als het echt een bios probleem is zal dat wel niet werken.
Dat had ik met mijn schijf ook, toen ik van 9,1 naar 20 GB ging, en later van 20 naar 40 (nu). BIOS-flash en probleem was opgelost.Ik heb zelf mijn Bios moeten flashen van deze P2B om een schijf boven de 32GB (IBM 45Gb) te kunnen installeren.
Maar als ASUS nog geen BIOS-updates beschikbaar heeft voor de P2B-F (hebbik zelf namelijk ook
Kheb er 2 van 40, da''s ook 80Op zaterdag 26 mei 2001 20:36 schreef drLiter het volgende:
De hd verkopen hehehehIk wil em we
Verwijderd
P2B beta bios 1013.007 flashen, heeft ook support voor >64GB discs. Fdisk heeft trouwens wel een visuele 64GB-bug.
www.asuscom.de
ftp.asuscom.de
Die gekken bij Asus zijn helemaal vergeten 1013.007 te verklaren als final BX2I1013.AWD
dan niet.
In elk geval vanaf 1013.002 is die >64GB support er.
www.asuscom.de
ftp.asuscom.de
Die gekken bij Asus zijn helemaal vergeten 1013.007 te verklaren als final BX2I1013.AWD
dan niet.
In elk geval vanaf 1013.002 is die >64GB support er.
Pagina: 1