[BC3] A7V133 probleempje

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Het is mij opgevallen dat als wanneer ik de pc uitschakel er een diagnostisch groen lampje onder mijn AGP poort blijft branden. Gaat alleen uit wanneer ik de stekker eruit trek. Alles werkt verder gewoon naar behoren. Iemand die weet hoe dit kan en of het normaal is ??

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

power check onboard

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jah dat is normaal dat hebben meerdere mammabords dat lampje kan een fout code aangeven maar als de stekker er in zit en alles werkt goed dan is die groen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik-ben-een-groen-lampje-en-brand-altijd-want-dit-moederbord-was-best-duur-en-bij-Aikon-brand-ik-zelfs-als-de-stekker-eruit-is!
Dat lampje bedoel je? Ja, die heb ik ook. Is wel grappig. :)

• BC3 Victim
Dat groene lampje betekent niet dat alles naar behoren werkt!
Het geeft weer dat er nog stroom op het bordje zit en dat je dus "officeel" de stekker eruit moet trekken voordat je er een onderdeel uit haalt/ in zet.
Staat geloof ik ook wel in de handleiding

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
De moederborden waar ik zoal mee gewerkt heb, is er maar een waar de lampjes "moeten" weergeven (met nadruk op moeten) of het naar behoren werk en dat zijn die rara MSI gevallen.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
dmaw als ik mijn pc uitschakel en hij blijft gewoon branden dan is het goed ?? Vind het toch maar raar hoor. Ach altijd Intel gehad dan krijg je dat >:)

Die-hard Brexiteer

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

is idd een indicatie dat er nog stroom op het bord staat zodat je niet blindelings met je hardware gaat zitten klunen.
Pagina: 1