De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wou zo ff 1007 erop zetten. Dan hoor je wel of het is gelukt.
Alleen nog 1 vraag: wat moet er op die bootdisk? Is een winME opstartdiskette genoeg (met de bios en flasher dan)? Waar doe jij het iig mee?
Alleen nog 1 vraag: wat moet er op die bootdisk? Is een winME opstartdiskette genoeg (met de bios en flasher dan)? Waar doe jij het iig mee?
edit:
blijhoofdbennie: hoe krijg jij een icoon zo groot?
Ik zie het al: het is gewoon een 640x480 plaatje. Zou je die niet gewoon als 60x60 opslaan?
blijhoofdbennie: hoe krijg jij een icoon zo groot?
Ik zie het al: het is gewoon een 640x480 plaatje. Zou je die niet gewoon als 60x60 opslaan?
Heb je in je BIOS de optie ''BIOS Update'' wel op Enabled gezet? Want dat is een soort van beveiliging tegen krengen als Kriz en CIH enzo.
Virussen? Scan ze hier!
Dat bios enabled enzo is niet het probleem, heb dezelfde instellingen van de laaste keer dat ik hem geflashed heb.
En over dat schijfje, je moet gewoon een opstartdisk hebben, maakt verder niet uit wat voor een, hoofdzaak je start op in DOS, dat is alles.
En over dat schijfje, je moet gewoon een opstartdisk hebben, maakt verder niet uit wat voor een, hoofdzaak je start op in DOS, dat is alles.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat weet ik inmiddels, zie dit topic!Op zaterdag 26 mei 2001 18:04 schreef blijhoofdbennie het volgende:
Misschien kan je me helpen (aan een BIOS)? Zie mijn laatste post.
Pagina: 1