De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik dacht dat de gewone P4 processors niet in multiple processer systemen kan gebruikt worden. Spijtig dus. Misschien een tweede pc mee bouwen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Nee kan niet en die 2x 1,7GHz kan je ook niet bij elkaar optellen omdat de processen worden verdeeltOp vrijdag 25 mei 2001 21:09 schreef the-web-devil het volgende:
ik heb 2 p4 1,7 ghz )een van iemand tegen gereduceerd bedrag overgekocht) kan ikdie ook op een mobo doen zodat ik 3,4 ghz heb??? en zo ja wat kost zon mobo
Dan zou je trouwens ook een beste voeding nodig hebben want een P4 voeding levert 300 Watt.
Alle proemn in n drek
Ik geloof dat Intel SMP support heeft uitgreschakelt op de normale P4, voor SMP ben je op de Foster aangewezen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
klopt, je kunt er alleen 2 losse systeempjes mee maken....Op vrijdag 25 mei 2001 21:18 schreef Beaves het volgende:
Ik geloof dat Intel SMP support heeft uitgreschakelt op de normale P4, voor SMP ben je op de Foster aangewezen.
als je echt dual wil, moet je de server versie van de p!!!! nemen, de opvolger van de Xeon..
het prob met die procs is dat ze heeeel veel $$$$$$$ kosten
Pagina: 1