Toon posts:

[BC3] Msi K7T turbo post niet.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn pc geupgrade met een 300watt voeding een duron 750 (alles unlockt) en een MSI K7T turbo heb alles er ingebouwd start op maar dan blijft het beeld zwart en de 2 van de ledjes zijn rood

0110 1=groen 0=rood wat kan het probleem zijn??

Verwijderd

1 clear cmos
2 douw er een pci videokaart in en trek agp eruit
3 verwisselen de kaarten in de pci sloten
4 verwissel gehuegenbanken onderling ff.

ik heb t probleem ook gehad, hiermee moet t lukken zoniet laat t dan ffweten

Verwijderd

waarom blijft t aantal replies op 0 staan? :?

Verwijderd

Volgens mijn boekje betekenen die ledjes dat je een probleem met de initialisatie van je processor hebt.

Zit die wel goed?
Kabeltje van de fan wel op de goeie aansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen heb ik gechecked!! fan draait, heb geprobeerd met alleen proc-mem-mobo-agp doet niks de hele tijd 0110

Verwijderd

die leds kloppen heel erg vaak gewoon niet.......als je je bios ingaat, overklokt en vervolgens saved, flikkert monitor in de slaapstand.......wat geeft tie aan? keyboardcontrollerfout......

gewoon alles ff nalopen maar met name die fout met de videokaart is en blijft verschrikkelijk irri

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 16:37 schreef BMWFW22 het volgende:
Geheugen heb ik gechecked!! fan draait, heb geprobeerd met alleen proc-mem-mobo-agp doet niks de hele tijd 0110
wissel die videokaart om met een pci s3virge ofzo......

je mbobo is trouwens echt niet naar de maan ofzo tis weer zo''n lchtelijk vreemde fout

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Het betekend Processor initialiesatie, kijk dus eens of je de de streepjes goed heb gezet, of kijk of je de processor goed in het socket hebt gedrukt

If there's Oldskool i'm there

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Dubbel

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

1x is genoeg....

maar zoals gezegd het kan idd die initialisatie zijn maar ook gezeur met kaarte/geheugen. Btw als ie niet goed geunlocked is start tie wel op, alleen dan op 750 mhz

Verwijderd

Hmmz zat onder een andere naam ingelogt(niet van mij) maar goed ik heb dus ff een andere grafische kaart er in gezet en nu boot hij wel.... heb een Daimond viper 770 (tnt 2) wat is er aan het handje??

Verwijderd

Misschien zat die andere er niet goed in, AGP moet je altijd best ver doordrukken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe staat de jumper op je moederplankie, want je kan hem instellen op 100 Mhz of 133 Mhz ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
duron 750 (alles unlockt)
emeeemem toch niet teveel strepen gezet?

alleen de L1 en L7 bruggen he.. :)

edit]
de smilys zijn lekker aan''t ****** vandaag :(

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 17:04 schreef Mr.WWW het volgende:
Hmmz zat onder een andere naam ingelogt(niet van mij) maar goed ik heb dus ff een andere grafische kaart er in gezet en nu boot hij wel.... heb een Daimond viper 770 (tnt 2) wat is er aan het handje??
dit is "normaal" op die msi planken. Ik ben me in t begin ook kapot geschrokken, wasnl meteen nadak em ge''oced had. Maar tis verder niets om je druk om te maken........ bij mij hoeft t niet meer, systeem is retestabiel(nu 8 uur zonder herstart op1017mhz)

Verwijderd

Jah ik heb dus alleen de L1 en L7 bruggen beklad :P maaruh ik heb er nog een ati rage turbo in gehad (AGP) en die dee het wel,

daarna de TNT2 in een andere geduwd dee het ook, toen heb ik hem weer terug gestopt in de duron machine en toen deed hij het weer niet..... :(

PS.

Hij is trouwens NOG niet overclocked...

Verwijderd

zet alles zoals je em wilt laten gaan draaien behalve de vidkaart. Zodra ie post zet dan es agp op 2x. Daarna de kaart die je erin wilt hebben erin flikkeren en opnieuw proberre. Geval van trail and error
Pagina: 1