[BC3] Op naar Windows 2000.... maar welke VIA drivers?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik ga dit weekend maar es van Win98SE naar Win2K nadat Win98 wederom weer aan stukken is.. (BSODs, hangen etc) en ik het zat ben om elke 3 maanden een image terug te moeten zetten.

Ik heb een Abit KT7 en ik gebruik op dit moment VIA 4-in-1 v4.28V alleen nu zie ik dat 4.29, 4.30 en ook 4.31 uit zijn?

Welke VIA drivers raden jullie aan voor Win2K, op een KT7 met GF2 GTS en een SB Live?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb ook een KT7 met SB Live en een GTS kaart, en 4.29 werkt bij mij nog altijd rockstable :P Probeer die gewoon eens, en vergeet niet de USB Filter drivers te installen als je USB devices hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
ja die heb ik....maar euh...wasda? die USB Filter? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 25 mei 2001 15:17 schreef tazzman het volgende:
ja die heb ik....maar euh...wasda? die USB Filter? :)
VIA heeft nogal wat probleempjes met USB:

http://www.usbman.com/Guides/VIA%20Tips%20and%20Tricks.htm
VIA USB Filter Driver Version 1.08
The USB Filter Driver is NOT included in the 4 in 1 Driver File. The 4 in 1 Driver must be installed before the USB Filter Driver
Succes :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou een 4.29+ versie installeren, want met 4.28 had ik problemen met m''n CD-ReWriter :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ah ik download die filter meteen en ik zal 4.29 installeren.

Pagina: 1