Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik heb ook een KT7 met SB Live en een GTS kaart, en 4.29 werkt bij mij nog altijd rockstable
Probeer die gewoon eens, en vergeet niet de USB Filter drivers te installen als je USB devices hebt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ja die heb ik....maar euh...wasda? die USB Filter?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
VIA heeft nogal wat probleempjes met USB:Op vrijdag 25 mei 2001 15:17 schreef tazzman het volgende:
ja die heb ik....maar euh...wasda? die USB Filter?
http://www.usbman.com/Guides/VIA%20Tips%20and%20Tricks.htm
SuccesVIA USB Filter Driver Version 1.08
The USB Filter Driver is NOT included in the 4 in 1 Driver File. The 4 in 1 Driver must be installed before the USB Filter Driver
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou een 4.29+ versie installeren, want met 4.28 had ik problemen met m''n CD-ReWriter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ah ik download die filter meteen en ik zal 4.29 installeren.
Pagina: 1