De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hahaha sjeezOp vrijdag 25 mei 2001 15:11 schreef Exirion het volgende:
www.asus.com
Nogal vaag om te gaan zeuren om het feit dat een .de site in het Duits is
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
No flame intended! Leve Bayern
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik woon in België (don''t hate me)
tada, 30sec zoeken en whop:
ASUS Holland B.V. (Netherlands)
Technical Support
Notebook Hotline: +31-(0)591-668190
Fax: +31-(0)591-666853
E-mail: notebook@asustek.nl (Notebook only)
WWW: http://www.asus.com.tw
FTP: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS
lui zijn is ook een vak, sjeez.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ja, maar hallo... Iedere boere *beep* weet toch dat www.asus.com de website van Asus is? Het staat notabene op de doos en manuals!Op vrijdag 25 mei 2001 15:26 schreef de.maarschalk het volgende:
Ja, maar....
Ik woon in België (don''t hate me)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Een Asus bedrijf in Nederland zegt dat je je moet wenden tot je dealer waar je de kaart gekocht hebt, want ze geven geen directe support aan eindgebruikers. Bestel een chip in de USA of Taiwan, of ga (lijkt me slimmer) naar je dealer om te vragen of ze een nieuwe chip voor je kunnen regelen.Op vrijdag 25 mei 2001 15:35 schreef de.maarschalk het volgende:
Sorry, maar ik kan op asus.com écht geen shop vinden (sorry) om een nieuw biosje te kopen! Ik heb me zelfs al ingeschreven op de "ASUS Online e-service!", maar zelfs daar kan ik niet aan een nieuw BIOS geraken...
P.S. een dealer noemen jullie ''verdeler'' ofzo geloof ik he?
Zeker ook naar AB NORMAAL gekeken?Op vrijdag 25 mei 2001 18:52 schreef gilseboer het volgende:
tja, Wat is het verschil tussen een duitser en een dildo.
Een dildo is geen "echte" LuL.
Concrete Loop Watercooling
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
hehehe, en als je 'm verkeerdom in de BIOS socket stopt ?Op zaterdag 26 mei 2001 02:31 schreef Rick2001 het volgende:
Gewoon even op een tweede pc hotflashen. Werkt vrijwel altijd. Is niet echt gemakkelijk om een flashrom kapot te flashen. Kan alleen maar mislukken of de verkeerde bios flashen. Maar defect maken word moeilijk op die manier. Dus even iemand vinden die hem even opnieuw flashed.
Concrete Loop Watercooling
Een jaar of 3 (?) geleden heb ik ook een nieuw BIOS besteld. Via asuscom.de. Kostte me iets van f 60,-, inclusief verzendkosten (moest wel een Eurocheque naar ze opsturen... wie heeft die dingen nog, tegenwoordig?)[b]Op vrijdag 25 mei 2001 15:09
Hoe moet ik nu aan mijn BIOSje geraken?
Ik weet echter niet of ze het nog steeds doen. Mail ze eens, zou ik zeggen. Wie weet, willen ze jou wel een BIOS-je sturen.
Een echte domme belg
[/Lolmodus]
Ik verveel me rot zo zonder PC!
... en zoooooo dom ben ik nu ook weer niet hoor.
P.S.: Mijn BIOS was niet vierkant maar rechthoekig met scherpe pinnetjes!
Verwijderd
zonder pc is moeilijk posten op gotOp zaterdag 26 mei 2001 19:09 schreef de.maarschalk het volgende:
Heej, dit is wel niet leuk hoor!![]()
Ik verveel me rot zo zonder PC!
... en zoooooo dom ben ik nu ook weer niet hoor.
P.S.: Mijn BIOS was niet vierkant maar rechthoekig met scherpe pinnetjes!
maar anyway suc6
Heb mijn bordje ook niet uit duitsland.
http://www.asuscom.de/de/produkte/index.html
Blaat.Op vrijdag 25 mei 2001 18:52 schreef gilseboer het volgende:
tja, Wat is het verschil tussen een duitser en een dildo.
Een dildo is geen "echte" LuL.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Het topic heet toch Grrr...Die duitsers toch...Blaat. Zeg dan nix.
Dus ik d8 dat het over negatieve uitspraken over duitsers ging
Bovendien, een grapje moet toch kunnen
Ik werk zelf voor een computerfirma in België, en kan als je je gegevens effe mailt,(eric@vanroey.be) het wel voor je opzoeken dinsdag. (maandag dagje verlof