De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat moet je na 2 jaar nog met je cpu, dan is die al voor zovere onbruikbaar dat dat je niet boeit..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iets wat niet bepaalt als lekkere klok geld aangezien de 200 net aan veel te warm wordt en de 233 gewoon ronduit afschuwelijk is.
''t systeem draait nu al 4 jaar rock-stabiel.
* Delerium denkt dat een overklok de levensduur verkort, maar dat de levensduur dan nog steeds ruim boven de economische levensduur ligt.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik heb nu ''n AMD ThunderBird 700@800 op 57 graden (wel fijn, ik hoef altijd maar 1 temp te zeggen
Ik heb ''n Celeron 400@450 gehad op 24 graden. En verder had ik nog ''n P166 classic@187.5, weet niet welke temp maar die was echt heerlijk koel (ik gebruikte ''n PC-Chips bord waarmee ik de spanning erg kon verlagen. Hij draaide op 2.8 volt terwijl ''ie voor 3.4 volt bedoeld is. Vond ''ie niet erg
Bij mij is nog nooit ''n CPU stukgegaan op de langere termijn, en de CPU''s die ik had zijn doorverkocht en daar hoor ik ook geen klachten over.
De gloeiend hete K6 komt me trouwens ook bekend voor, ik had ''n K6-1/200 en die werd gewoon 55 graden en ''t ging niet eens hard
Draaide op 63 graden, als ''n zonnetje. Later nog eens betere koeler geplaatst (er kwamen steeds hogere ivm snellere K6''jes) en toen werd ''ie nog maar 52
Dus ik denk niet dat je echt bang hoeft te zijn dat je overklokte CPU na ''n jaar ineens ophoudt
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
6I11 is perfect voor een 1.3 @ 1.5, heb ik ook... Koelt perfect, ben er zeer goed over te sprekenOp vrijdag 25 mei 2001 12:24 schreef FMS het volgende:
Precies, ik ga met kerst een nieuw CPU nemen anyway, maar ik heb een Coolermaster EP5-6I11 is dat goed genoeg om een 1.3 op 1.5 te laten draaien.
Verwijderd
Het stikt hier van de mensen die een Duron van ca.600/800 naar de iGhz hebben overgeklokt. En hem al een jaar of half jaar gebruiken.Op vrijdag 25 mei 2001 20:57 schreef FMS het volgende:
zijn er ook mensen die echt een vette CPU lange tijd overgeklockt hebben en er ZWAAR gebruik van maken?
Deze machine met deze CPU draait vanaf december vorig jaar, gemiddeld 15 uur per dag ...
Verwijderd
Ik zou als ik jouw was tegen de tijd dat het kerst is nogmaals na gaan denken over wat je wilt kopen, om het nier nu al over te hebben is erg vroeg omdat je dan misschien wel een heel andere cpu wenst.Op vrijdag 25 mei 2001 12:24 schreef FMS het volgende:
Precies, ik ga met kerst een nieuw CPU nemen anyway, maar ik heb een Coolermaster EP5-6I11 is dat goed genoeg om een 1.3 op 1.5 te laten draaien.
Hij zegt toch alleen maar dat hij dan een ANDERE cpu wil? Hij heeft het toch helemaal niet over welke hij precies wil hebben?Op zaterdag 26 mei 2001 10:36 schreef Lord_NikoN het volgende:
[..]
Ik zou als ik jouw was tegen de tijd dat het kerst is nogmaals na gaan denken over wat je wilt kopen, om het nier nu al over te hebben is erg vroeg omdat je dan misschien wel een heel andere cpu wenst.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Jawel 1,98v
Ik speel de godganse dag games etc dus of ik heb mazzel of een oc''ed cputje gaat langer dan een jaar mee :-)