De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat dacht je van een WOL-netwerkkaartje kopen met het bijbehorende snoertje?
bijvoorbeeld de EN-9130A
Ik heb hier thuis een TX97-x, maar heb dat WOL nog niet aan de praat gekregen... ook niet op m''n andere pc''s die WOL ondersteunen (P2B en A7V)
Kep Asus gemailed... maar die laten zoals gewoonlijk totaal NIETS van zich horen
bijvoorbeeld de EN-9130A
Ik heb hier thuis een TX97-x, maar heb dat WOL nog niet aan de praat gekregen... ook niet op m''n andere pc''s die WOL ondersteunen (P2B en A7V)
Kep Asus gemailed... maar die laten zoals gewoonlijk totaal NIETS van zich horen
WOL-netwerkkaart en snoertje heb ik in huis! Dat is ook niet het probleem... 
Op donderdag 24 mei 2001 23:26 schreef CasaLasse het volgende:
(alleen gaatjes waarop het gesoldeerd kan worden, geen connector dus)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry... over het hoofd gezienOp vrijdag 25 mei 2001 09:57 schreef CasaLasse het volgende:
WOL-netwerkkaart en snoertje heb ik in huis! Dat is ook niet het probleem...
[..]
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo handig aan Wake On Lan is??
mijn systemen gaan nooit op stand-by, ze gaan zelfs nooit uit. Alleen de monitoren druk ik uit als ik weg ga.
mijn systemen gaan nooit op stand-by, ze gaan zelfs nooit uit. Alleen de monitoren druk ik uit als ik weg ga.
Ideetje:Op vrijdag 25 mei 2001 11:15 schreef sjuk het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo handig aan Wake On Lan is??
Kep thuis een server staan die momenteel dus dag en nacht aanstaat. Tis een print- en internet-server.
''s Nachts gebruik ik de handel niet echt vak (soms voor downloaden, maar dat doe ik meestal overdag).
Als ik een andere pc opstart, is het handig als ook de server opstart.
Nut? energiebesparing
tsja, dan ben ik weer benieuwd wat die besparing isOp vrijdag 25 mei 2001 12:39 schreef wfvn het volgende:
[..]
Nut? energiebesparing
Ik denk dat het te verwaarlozen is.
-Of een systeem dat idle draait met de schijven spinned down en monitor uit.
-Of een systeem dat compleet in stand-by mode staat.
Het zal niet veel verschillen denk ik.
Verwijderd
t staat niet in standby!
Alle stroom is eraf, behalve de door de ATX-voeding an het moederbord gegeven stroom voor onder andere Suspend2ram, WOL en Wake-On-Ring.
Alle stroom is eraf, behalve de door de ATX-voeding an het moederbord gegeven stroom voor onder andere Suspend2ram, WOL en Wake-On-Ring.
indeed... de ''volledige-uit'' op een atx bereik je alleen door de stekker uit het stopcontact te roppen.....Op zaterdag 26 mei 2001 00:31 schreef BBL the 2nd het volgende:
t staat niet in standby!
De voeding BLIJFT anders spanning leveren aan het moederbord. Of er ook een stroom loopt, weet ik niet...
maar systeem IDLE of systeem UIT zal toch nog wel heel wat schelen.... Afhankelijk van het vermogen in de IDLE en de STANDBY-mode
Kep hier een topic over gezien... kweet alleen niet meer waar
Maar niemand weet dus het antwoord op mijn vraag... 
Dan maar een nieuw mobo...
Dan maar een nieuw mobo...
Pagina: 1