[BC3] hoe krijg ik een betere airflow

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb voorin/onder de kast een cooler die lucht van buiten aanzuigt, mijn voeding blaast die weer uit en daarboven heb ik nog een cooler die ook lucht uitblaast ! ik heb een bigtower en mijn kast owrdt 27 a 28 graden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is toch niet zo slecht met dit warme weer?
je moet er wel rekening mee houden dat de lucht die hij aanzuigt al 24 graden is (bij mij tenminste), dus het stijgt maar 3/4 graden... en een klein beetje zal het altijd wel stijgen.

Verwijderd

Langere audiokabels halen en die tegen de zijkant van je case plakken/binden.

IDE/FDD-kabels rounden

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Met een CEAT.

Er is namelijk een Bekende nederlander die dit probleem getackelt heeft dmv een CEAT, de reacties waren toen vrij enthousiast als ik mij wel herinner. ;)

Ik kan alleen niet meer op haar (oops :)) naam komen.

[edit] iets meer uitleg

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• BC3 Victim
Je PC in een windtunnel zetten bij de TUDelft - Lucht en Ruimtevaart Techniek.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hij word niet echt heet maar een slot cooler kan je mischien wat verder helpen en ja ik heb ook een super orb en maakt ook veel herrie maar als ik harde muziek aan heb merk ik niks (Philips mms380 usb subwoofer stet)
:Z:z:Z:z:Z:z:Z:z:Z:z:Z

• BC3 Victim
mijne is 22 graden met dat warme weer :)

Pagina: 1