De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
je moet er wel rekening mee houden dat de lucht die hij aanzuigt al 24 graden is (bij mij tenminste), dus het stijgt maar 3/4 graden... en een klein beetje zal het altijd wel stijgen.
Verwijderd
IDE/FDD-kabels rounden
Er is namelijk een Bekende nederlander die dit probleem getackelt heeft dmv een CEAT, de reacties waren toen vrij enthousiast als ik mij wel herinner.
Ik kan alleen niet meer op haar (oops
[edit] iets meer uitleg
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
:Z:z:Z:z:Z:z:Z:z:Z:z:Z