[BC3] Pentium 4 Xeon

Pagina: 1
Acties:

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:16

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik ben benieuwd wat een Dual Pentium 4 Xeon 1.7 ghz tegen een AMD dual Athlon Palomino 1.5 ghz gaat doen. Die nieuwe xeon lijkt me toch aardig geprijst. Alleen afwachten of de bordjes een beetje betaalbaar worden. Laten we het dan niet over het geheugen hebben.

Als Intel overstapt op het 0.13 micron procede, komt er dan ook een nieuwe Pentium 4 Xeon uit met een andere voet zodat je weer niks aan je oude mobo hebt?

Systeem specs

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Dat oude mobo komt dan toch nog steeds goed van pas voor die 2 oudere Xeon''s die je dan wegdoet/verkoopt? :) Of wil je die als 2 wezen zonder mamaplankje in de chemokar dumpen ;( ?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Waar is ie te koop met andere woorden spam ergens anders.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 15:44 schreef meijern het volgende:
Ik ben benieuwd wat een Dual Pentium 4 Xeon 1.7 ghz tegen een AMD dual Athlon Palomino 1.5 ghz gaat doen. Die nieuwe xeon lijkt me toch aardig geprijst. Alleen afwachten of de bordjes een beetje betaalbaar worden. Laten we het dan niet over het geheugen hebben.

Als Intel overstapt op het 0.13 micron procede, komt er dan ook een nieuwe Pentium 4 Xeon uit met een andere voet zodat je weer niks aan je oude mobo hebt?
voor de gewone p4''s wel, dus voor de xeons waarschijnlijk ook

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:16

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Het lijkt me dat de Intel Pentium 4 Xeon vanaf heden te koop is en anders binnenkort.

Systeem specs

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 18:23 schreef aaihetapie het volgende:
Wat mankeerd jou nou weer :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 18:23 schreef aaihetapie het volgende:
:? uhhhh... gebruik leestekens ofzo. ik kan hier echt niet wijs uit worden hoor.

zon xeon was nieteens veel duurder dan een gewone p4. dus ik zou altijd voor een xeon gaan. al is het eigenlijk dezelfde processor. xeon staat in mijn ogen nog altijd bekend als uber-stabiel. p4 weet ik niet maar zal ook wel in die richting zijn dan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1