Hey ga vandaag een nieuwe mobo bestellen. Welke moet ik nemen ? ABIT KT7-A (266 MHz KT133A - ATX - SOCKET A) of MSI K7T TURBO (266 MHz KT133A - ATX - SOCKET A). Mobo moet stabiel en snel zijn. Er komt een duron 800mhz en wil ''m o''clocken naar 1ghz.
neem de msi k7t, op de kt7a schijnen sommige coolers niet te passen, voor de rest zijn ze hetzelfde
edit:
typo''s
typo''s
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je één van die wilt, dan moet je de MSI nemen.
Persoonlijk is de Epox 8KTA3+ mijn favoriet...
Persoonlijk is de Epox 8KTA3+ mijn favoriet...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Epox 8KTA3+, maar dies moeilijk leverbaar..
een goed en goedkoop alternatief is ook:
Soltek SL-75 KAV
een goed en goedkoop alternatief is ook:
Soltek SL-75 KAV
Moeilijk leverbaar?? hmm. nog nooit wat van gemerkt.. (altijd als ik er wat wil, (bouw redelijk wat PC voor vrienden/kennisen) dan zijn die dingen op voorraad)Op donderdag 24 mei 2001 15:50 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Epox 8KTA3+, maar dies moeilijk leverbaar..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Ok, misschien niet in Nederland, maar er zijn in NL maar weinig zaken die ''m hebben..Op donderdag 24 mei 2001 16:13 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Moeilijk leverbaar?? hmm. nog nooit wat van gemerkt.. (altijd als ik er wat wil, (bouw redelijk wat PC voor vrienden/kennisen) dan zijn die dingen op voorraad)
Lees de FAQ, vooral het onderdeel moederborden is handig :0
Pagina: 1