De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb een ystech fan maar die mag absoluut niet op het mobo anders heb je de kans dat hij doorfikt omdat die fanetjes teveel trekken moet je ze gelijk op de voeding zetten
Turn it off and on again.
Verwijderd
jah die 38cfm fan van Delta trekt behoorlijk wat watts ( euh ampere''s ). Ik denk dat je van een merk als Abit wel mag verwachten dat hij het nog wel houdt ( staat er in je mobo-boekje niet iets over de maximale stroom sterkte op de f1-header? )
als het niet lukt kun je best een andere fan aansluiten op die f1-header (een case fan, of desnoods het fannetje van de noord-brug(beetje tweaken aan de aansluiting )
Koop bijvoorbeeld een 5x5 voor je videokaart en druk daarvan de aansluiting op je mobo.
als het niet lukt kun je best een andere fan aansluiten op die f1-header (een case fan, of desnoods het fannetje van de noord-brug(beetje tweaken aan de aansluiting )
Koop bijvoorbeeld een 5x5 voor je videokaart en druk daarvan de aansluiting op je mobo.
Verwijderd
en stel nou eens dat je het zooitje nieuw krijgt ( zoals topic-starter ) en je niet in je bios kan komen door dat je bak niet wil opstarten?
p.s. kan je het uitzetten dan? (weer wat geleerd, ben het nog niet tegengekomen in mijn bios ( KT7-Raid ))
p.s. kan je het uitzetten dan? (weer wat geleerd, ben het nog niet tegengekomen in mijn bios ( KT7-Raid ))
Verwijderd
Lees de FAQ op de abit site eens, daar staat namelijk dat de fan headers op de KT7A juist wel geschikt gemaakt zijn voor dat soort fans.
/edit
bij mij werkt het al een behoorlijke tijd zonder enige vorm van schade...
/edit
bij mij werkt het al een behoorlijke tijd zonder enige vorm van schade...
bij de standaard bios kon het niet uit, bij nieuwere welOp donderdag 24 mei 2001 21:11 schreef The Rapier het volgende:
en stel nou eens dat je het zooitje nieuw krijgt ( zoals topic-starter ) en je niet in je bios kan komen door dat je bak niet wil opstarten?
Pagina: 1