Volgens mij kan ie er gewoon op met een socket naar slot convertor.
Kan je mobo 1,8 V of minder leveren ? zo ja dan is de kans groot dat het kan.
(de slocket 3 van abit is erg goed)
EN als je slim bent koop je een celly 600 en klok je die naar 900 (9x100) das een stuk goedkoper en sneller
EN als je slim bent koop je een celly 600 en klok je die naar 900 (9x100) das een stuk goedkoper en sneller
Mja, dan nog de vraag of het ook stabieler is he...Op woensdag 23 mei 2001 23:24 schreef jhead22 het volgende:
das een stuk goedkoper en sneller
De abit BX133-raid heeft al een socket 370 en geen slot 1. Derhalve kan hij dus ook het juiste voltage leveren.Op woensdag 23 mei 2001 23:24 schreef jhead22 het volgende:
Volgens mij kan ie er gewoon op met een socket naar slot convertor.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik wil niet vervelend zijn, maar waar wil je die converter in drukken????
Moest je me nou weer net voor zijnOp donderdag 24 mei 2001 00:06 schreef Majestic het volgende:
[..]
De abit BX133-raid heeft al een socket 370 en geen slot 1. Derhalve kan hij dus ook het juiste voltage leveren.
Ik vraag me ook ei''k af wat het verschil is tussen FCPGA en PPGA. Veel verschil zal er denk nie in zittenOp donderdag 24 mei 2001 00:12 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
maar is die socket 370 wel fcpga en geen ppga...?....
Ow sorry.. ik dacht dat t een slot 1 mobo was...
Maar het plaatje geeft het antwoord al ! het is een socket mobo en er kan een p3 in.. dus fcppga. dus er kan ook een celly 2 in
Maar het plaatje geeft het antwoord al ! het is een socket mobo en er kan een p3 in.. dus fcppga. dus er kan ook een celly 2 in
Lees voor de gein de abit site eens... it might make some things clear

En een Pemium III is??? Ja heeel goed FCPGA!!! Dus zou een FCPGA Celeron er in kunnen???? Lijkt me wel he[ Specifications ]
CPU
1. Supports Intel Pentium® III Socket based processor
2. Supports Intel Celeron® Socket based processor
3. Reservers support for future Intel Pentium® III/Celeron processor
kan erin...
werkt, zie eerdere posts...
werkt, zie eerdere posts...
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Heel mooi, laat je ook FF weten offie goed werkt?? IK zit er hard aan te denken die ook te nemen, aangezien ik heel m''n nieuwe puter nu niet kan gebruiken (PIII 850/100 hebbik hier liggen)Op donderdag 24 mei 2001 12:48 schreef DJSunRise het volgende:
ÒK bedankt
Ga ik die morgen ff kopen
De Abit BX133-RAID dus
Heb je die Raid nodig?? Anders zou ik voor een MSI 6309 Gaan dat werkt IIG, is tering stabiel en is nog goedkoop ook.Op donderdag 24 mei 2001 12:48 schreef DJSunRise het volgende:
ÒK bedankt
Ga ik die morgen ff kopen
De Abit BX133-RAID dus
Hoe ist nou, hebbie um al?Op donderdag 24 mei 2001 22:34 schreef DJSunRise het volgende:
raid heb ik wel nodig
Heb hier 3 x 9 gig liggen
Identieke HD ''s
Kwil graag weten hoe goed het bord is, ik moet op zeer korte termijn ook een mobo hebben, en ik overweeg ook de Abit BX133, kmoet wel weten offie goed is natuurlijk
Precies, en dat mag best, want hij heeft die beslissing al genomen, ik nog niet.Op zaterdag 26 mei 2001 01:03 schreef JJJ het volgende:
En dan laat je hem het bordje testen
Ehmm... MIJN bordje testen? Neuh, dachut nie
Waarom ineens geen BX133 meer?Op zaterdag 26 mei 2001 01:22 schreef DJSunRise het volgende:
het word waarschijnlijk geen bx 133-raid
of een ASUS CUSL2-C
of een ASUS CU4X
welke is beste?
Ergens slechte gevoelens over of zow?
440BX chipset roleert biggest time
een keuze maken is altijd moeilijk
maar zit er over te denken om toch maar een p3 800 te nemen ipv celly 800
Verwijderd
Als ik me niet vergis heeft de cusl2-c geen raidOp donderdag 24 mei 2001 22:34 schreef DJSunRise het volgende:
raid heb ik wel nodig
Heb hier 3 x 9 gig liggen
Identieke HD ''s
Volgens mij ook niet, dus dan zou je dus ook voor een MSI 6309 Kunnen gaan. Het is een goedkoop, en echt tering stabiel bord.Op zaterdag 26 mei 2001 02:40 schreef Hunger het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft de cusl2-c geen raid
Kheb een hekel aan de i81x-serie chipset: 512 MB Max RAM is te weinig... Datie stabiel blijkt is mooi, maar geen keuzemogelijkheid voor mij
CUSL2-serie heeft geen RAID neeOp zaterdag 26 mei 2001 02:40 schreef Hunger het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft de cusl2-c geen raid
PIII is altijd beter dan Celly, kost alleen wat meerOp zaterdag 26 mei 2001 01:28 schreef DJSunRise het volgende:
een keuze maken is altijd moeilijk
En dan heb je nog steeds een goeie keus aan die BX133 volgens mij
Pagina: 1