[BC3] Welke bios moet ik hebben??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welke bios moet ik hebben om over te klokken met de fsb bus

Kan ook nu wel overklokken met de fsb maar ik ken zo gauw nergens de dividers vinden voor agp en pci dus dat wil nu niet echt omdat de rest een beetje begint tegen te werken (agp + hd)

Het gaat om de K7T Turbo van msi V3

heb de multiplieér al veranderd maar ik wil ff kijken of ik nog wat verder kan d.m.v fsb

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ja die 2.7 bios heb ik al gedaan via de live bios update van msi (via dat proggie doet ie het in windows)
Maar welke ik zoek is de overclock bios

FF wat raars trouwens -> Heb dus ff geprobeerd te flashen met de flash utility onder dos en alles gaat oke tot de bios moet gaan schrijven. Het schrijven van de nieuwe bios verrekt ie namelijk

Verwijderd

Bij dat OC BIOS moet je het flashen met een speciaal commando doen . Staat op de MSI site bij . Je moet flashen met : Station:\DIR\awdfl789 w6330vms.240 /nbl . Dit is voor het laatste OC BIOS .dus zolas ik het deed : C:\BIOS\awdfl789 w6330vms.240 /nbl

• BC3 Victim
Past het moederbord trouwens de agp en pci divider automatisch aan of moet ik die ook nog ff ergens bijwerken in het bios

Oh en dat commando hoeft toch alleen als je die pro2 ofzo hebt?