De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
SiS
en lees eens een review...
en lees eens een review...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mjah maar ik ben geen voorstander van sis
klinkt mischien erg eigenwijs.
Ik zou voor de A7M gaan, waarom ?
A7M is tot nu toe de best presterende chipset.
Maar als je nog even kunt wachten dan adviseer ik je een mobo met een SiS 735 chipset te kopen want de eerste tests zijn errug goed.Beter nog dan de AMD chipset
A7M is tot nu toe de best presterende chipset.
Maar als je nog even kunt wachten dan adviseer ik je een mobo met een SiS 735 chipset te kopen want de eerste tests zijn errug goed.Beter nog dan de AMD chipset
Verwijderd
anders wacht je toch even als de anderen tweakers de sis bord hebben getest ik koop de sis ddr bord als hij uit is