[BC3] Bootpass onder Award BIOS

Pagina: 1
Acties:

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Is er iemand die een idee heeft hoe je een bootpass in Award moet opstellen? Hoe je het BIOS mot beveiligen weet ik wel, maar mijn "client" wilt dat zijn PC beveiligd wordt met een pass.

Iemand idee waar deze functie zit? Het is een Abit-mobo.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

volgens mij zat er wel een opsie onder een tap

Lekker zijn is een gave :)

• Flake
Dat d8 ik ook, maar ik ben het tot nu toe nergens tegengekomen. Iemand met ervaring?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] <<

• Flake
...iemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
moet je ff bios pass wijzigen in boot pass...

staat in je bios....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij ''security'' kiezen voor boot ofzo.. waar je ook dat bios pass in stelt, je hebt daar ook de keuze _waar_ hij om een pass moet vragen, nu doet hij dat bij het bios (setup) maar hij moet dat bij de boot doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

heeft niet veel zin Martijn , er bestaan universele passes die verspreid zijn over het net. ik heb het vroeger eens getest en het werkte vlekkeloos.
Je kan met zo''n een pass op elke award bios beveiligde pc binnen... grappig!
Pagina: 1