De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Euh niet doen
kijk maar is in dat andere topicje op dit forum
[topic=185465]
en denk er dan nog is over
kijk maar is in dat andere topicje op dit forum
[topic=185465]
en denk er dan nog is over
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zelf heb het ook gedaan maar ja mijn pc was al oud amd350@420 zou het met een ander systeem nooit meer doen!!!!!!!!!!!!tis maar een plaat van een paar sec.
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Verwijderd
ik heb op mijn MSI 6119 (440BX) mijn boot logo succesvol veranderd!!! wel met zo''n speciaal programma... ben alleen naam vergeten.. weet wel dat het met een E begon...
Ez-logoOp woensdag 23 mei 2001 19:43 schreef limp_bizkit het volgende:
ik heb op mijn MSI 6119 (440BX) mijn boot logo succesvol veranderd!!! wel met zo''n speciaal programma... ben alleen naam vergeten.. weet wel dat het met een E begon...
Ik heb nu zo een flashproggie gedownd op de site van intel (noemt iflash) daamee zou je het logo kunnen veranderen ...
kweet enkel niet wat soort bestand hiervoor vereist is. (.epa werkt niet)
kweet enkel niet wat soort bestand hiervoor vereist is. (.epa werkt niet)
Ik heb zelf zo vaak met modbin en cbrom in mijn bios zitten kloten en nog nooit iets fout gegaan...
Maar ja, wie ben ik en wie ben jij? Ik deed het voor performance en een nieuw SCSI BIOS. Jij wilt alleen een logo veranderen (die je overigens ook weg kunt halen). Zou het zelf niet wagen. Allemaal moeite voor nix.
Maar ja, wie ben ik en wie ben jij? Ik deed het voor performance en een nieuw SCSI BIOS. Jij wilt alleen een logo veranderen (die je overigens ook weg kunt halen). Zou het zelf niet wagen. Allemaal moeite voor nix.
Pagina: 1