[BC3] BESTE cooler voor PIII 450 processor

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
WAZZUP fellow tweakers, heb ff een vraagje wat is de beste cooler voor mijn Pentium 3 processor? Ik ben op zoek naar een goeie niet te duur maar dat lage temperatuur geef en weinig geluid.

alvast bedankt 8-)
AnTiLLiAn
(-_-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dat klinkt als de Golden Orb van Thermaltake.
Heb d''r ook een en hij is stil en koelt toch nog goed. Nadeel is dat hij moeilijk te krijgen is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
golden orb is koelt als de beste en is gewoon weg stiller dan de standaard koeling die op mijn p3 zat!!! je kunt hem hier krijgen: http://www.oc-shop.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb ook een p3 450. Maar de ventilator van mijn processor maakt de laatste tijd veel lawaai. Ik denk dat het slim is om hem te vervangen. Kun je dan het beste een heatsink + fan kopen of is het goedkoper/beter om alleen een nieuwe fan te kopen.