De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Volgens mij is cas2: 6ns
6ns is weer 146 Mhz geheugen of zoiets.
Weet je zeker dat het pc133 is? Hoeveel ns is je geheugen?
6ns is weer 146 Mhz geheugen of zoiets.
Weet je zeker dat het pc133 is? Hoeveel ns is je geheugen?
Mtec geheugen heeft op de chipset m-tec staan, en geen andere aanduidingen, dus het lijkt er op dat je geen mtec geheugen hebt gekocht
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat bevestig ik :0
Ik heb ook veel M-Tec geheugen in me handen gehad, en daar staan idd M-Tec op de chip.
En die Mtec''s die ik gezien heb waren allemaal 6ns.
Ik heb ook veel M-Tec geheugen in me handen gehad, en daar staan idd M-Tec op de chip.
En die Mtec''s die ik gezien heb waren allemaal 6ns.
Ok relaxed. Dan kan ik terug naar de winkel. Want ze hadden me m-tec geheugen verkocht, en dat heb ik dus niet gekregen.
Bedankt voor de snelle replies
Bedankt voor de snelle replies
Heb hier zelf PQI PC100 geheugen, wat ineens cas2 bleek te zijn. Lekker over te klokken, zelfs op cas2.
Vriend had twee PC133 cas3 modules van PQI gekocht, die dingen hadden zelfs zin in 147MHz cas2 op een Abit KT7A.
Lijkt me dus nix mis mee. Overigens heb ik zelf ook nog MTec 6ns geheugen in een systeem geplaatst, systeem gaf echter geen enkele piep meer toen ie op cas2 133MHz werd gezet
Vriend had twee PC133 cas3 modules van PQI gekocht, die dingen hadden zelfs zin in 147MHz cas2 op een Abit KT7A.
Lijkt me dus nix mis mee. Overigens heb ik zelf ook nog MTec 6ns geheugen in een systeem geplaatst, systeem gaf echter geen enkele piep meer toen ie op cas2 133MHz werd gezet
Dus het zou ook aan iets anders kunnen liggen dat ik mijn bak niet harder dan 1330 krijg? Bijvoorbeeld aan mijn proc, koeling of mobo? Is erg moeilijk om de limiterende factor te vinden... Heeft iemand daar tips voor misschien?
je hebt inderdaat gelijk als je vindt dat dat geheugen minder is, ik krijg het ook minder hoog, en het mooie is dat ik dus bij die zaak werk
kom gewoon ff met het bonnetje langs dan ruil ik het zo voor je om.
maar m-tech wil niet perse zeggen dat het beter oc''t hoor er zijn genoeg stripjes die de 133 cas 3-2-3 nieteens halen of 135mhz.
maar m-tech wil niet perse zeggen dat het beter oc''t hoor er zijn genoeg stripjes die de 133 cas 3-2-3 nieteens halen of 135mhz.
Pagina: 1