Ik wil graag weten of mijn mobo de celeron 2 (FC-PGA) aan kan want ik heb bij search gekeken en daar zei de 1 dat de bx6 het wel ondersteund en iemand anders zei dat het mobo het niet aankan.
Verwijderd
Als je het juiste voltage voor de cpu kunt instellen en je hebt een slot1 adapter zou het moeten kunnen volgens mij. Zegt abit daar niets over?
Ik heb een BX6rev2 en die kan het zeker aan. Moet je wel even een biosupdate doen. Die heb ik 4 keer achter elkaar gedaan om het voltage te verhogen
Ik heb abit nu een mailtje gestuurd, dus ik wacht op een reactie. Mijn mobo kan trouwens van 1.3 tot 3.2 volgens mij dus kwa voltage moet hij het aan kunnen. Maar ik heb gehoord dat de pinnetjes ook anders zitten bij een fc-pga cpu
Mijn BX6 rev. 2 kan een celly 2 aan. Heb geen problemen met mijn 566 die stabiel op 750 MHz loopt. Zorg wel voor een goede koeler!
ja maar dit is 2 iedereen weet dat die fc-pga ondersteund maar ik wil zeker weten of mijn mobo rev 1 zonder problemen een fc-pga cpu aankan.Op donderdag 24 mei 2001 18:46 schreef rdluca het volgende:
Mijn BX6 rev. 2 kan een celly 2 aan. Heb geen problemen met mijn 566 die stabiel op 750 MHz loopt. Zorg wel voor een goede koeler!
Kwa pinnetjes maakt het niks uit. Je gebruikt gewoon een slocket 3 van abit en dan werkt t perfect. Jouw mobo kan 1,8V aan en lager dus volgens mij gaat het gewoon perfect werken. Het mailtje van abit kan je lang op wachten. Ik heb ze ook wel eens gemaild en nooit meer wat van gehoort.
Download nieuwste bios en kijk of je in de bios iets leest over p3. En dat gewoon proberen. 95% kans dat t werkt. Mijn aopen ax6b ondersteund het officieel ook niet... Wel de p3 coppermine.. maar de celly 2 kennen ze daar niet eens.. en toch draait mijn c 566 @ 860 mhztjes
//offtopic:
Trouwens... martin... dit heb ik toch wel vaker verteld
Download nieuwste bios en kijk of je in de bios iets leest over p3. En dat gewoon proberen. 95% kans dat t werkt. Mijn aopen ax6b ondersteund het officieel ook niet... Wel de p3 coppermine.. maar de celly 2 kennen ze daar niet eens.. en toch draait mijn c 566 @ 860 mhztjes
//offtopic:
Trouwens... martin... dit heb ik toch wel vaker verteld
Filename: BX6MX.EXE
Date: 12/20/1999
ID: MX NOTE:
Supports Celeron 533Mhz(66Mhz FSB) CPUs.
Supports PIII 600Mhz(100Mhz FSB) CPUs.
Supports 40GB harddisks and above, However we aren''t quite sure what the precise capacity is, since the current maximun harddisk on the market is 40GB.
Zegt genoeg denk ik ?
Date: 12/20/1999
ID: MX NOTE:
Supports Celeron 533Mhz(66Mhz FSB) CPUs.
Supports PIII 600Mhz(100Mhz FSB) CPUs.
Supports 40GB harddisks and above, However we aren''t quite sure what the precise capacity is, since the current maximun harddisk on the market is 40GB.
Zegt genoeg denk ik ?
Op mijn BX6 draait nu een Celeron 2, geen probleem met het nieuwste BIOS.
Chip wordt herkend als een Coppermine maar dat boeit niet.
Chip wordt herkend als een Coppermine maar dat boeit niet.
Pagina: 1