De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij''s inderdaadOp woensdag 23 mei 2001 07:25 schreef HlpDsK het volgende:
lekkerz
Soms is het echt jammer dat ik geen nieuwe pc ga kopen
Tja..... dat ga ik dus wel!Op woensdag 23 mei 2001 07:32 schreef dennisdotcom het volgende:
Soms is het echt jammer dat ik geen nieuwe pc ga kopen
Ironeye
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ehh... wat bedoel je met MP??Op woensdag 23 mei 2001 07:44 schreef J.A.M.F. het volgende:
Niet ff wachte tot de KG7R in MP versie er is?
Kan er even niets bij verzinnen, zit niet echt "diep" in de terminologie.
Verwijderd
Deze ondersteunen dubbele cpu''s. Weer een stapje hoger op de ladder van wijsheid
thnx.
Verwijderd
Verwijderd
Nou,nou, zo kan ie wel weer Iefje.Op donderdag 24 mei 2001 00:56 schreef iefje het volgende:
Wat een klote lay-out!!!vooral die floppy connector. Ram kan er ook niet in met een lange AGP kaart.
Ik vind het wel mee vallen, want je voorkomt die kabel ellende bij je geheugen, en je bent nu in staat alle kabeltjes netjes te bundelen en weg te werken. En floppy kabels xijn lekker lang, dus geen pobleem in je sky tower. De Raid aansluitingingen zitten ook onderaan omdat mensen hun harde schijfjes beneden hebben zitten en hun Cd spelertjes en zooi kunnen dan boven in geplaatst worden. Ook dat Ram past er wel in met een lange AGP kaart, alleen zul je dan je AGP bordje even moeten verwijderen als je er Rammetjes extra in wil pleuren. (Ik heb trouwens nog nooit van een lange G4ce 3 gehoord)
Het enige wat ik niet zo mooi vind voor mensen met een WTX kast is de plaats van de powersupply, maar wie heeft er nu al zo''n mooie WTX kast.
Maar kijk eens verder, 6 PCI slotjes en 4 Dimmetjes. En hij lijkt speciaal gemaakt voor achter een kijkglaasje.
PiefPoefPaf krijgt hier een warm gevoel van in z''n broek.

Ik had hier trouwens ook al een keer een toppic over gestart maar toen was deze info nog niet bekend. [topic=177331]
Verwijderd
Nou, mijn floppy cable is al helemaal strak gespannen in mijn HQ08 en de connector zit bijna bovenaan op het mobo. En dat van die WTX kast klopt niet, de powersupply zit dan ook beneden, evenals de ATX connector op het mobo.Op donderdag 24 mei 2001 01:29 schreef PiefPoefPaf het volgende:
Nou,nou, zo kan ie wel weer Iefje.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ja alleen nog niet wanneer, dit plankje is al enkele malen uitgesteld. En wij echte abit fans willen nu wel eens weten wanneer het nu komt. En het blijft het mooiste single processor AMD plankje dat ik tot nu toe gezien heb.Op donderdag 24 mei 2001 11:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Volgens mij is het al een tijdje bekend dat deze plank kwam hoor.
Verwijderd
''t staat op de FPOp donderdag 24 mei 2001 11:27 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Is dit nieuws al submit?