De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wat denk je nou zelf jongen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Wel degelijk 1050, de A7V heeft namelijk een leuk bugje: hij heeft 1 MHz FSB meer dan hij aangeeft. Als hij 100 Mhz aangeeft draait-ie in feite op 101 Mhz. Als hij 104 aangeeft draait hij dus op 105 Mhz. 10x105 is 1050 MhzOp woensdag 23 mei 2001 09:50 schreef bl00dhound het volgende:
[..]
dan heb je dus 1040 mhz en niet 1050
Kun je overigens wel verhelpen met het verzetten van een aantal jumpers.
Virussen? Scan ze hier!
wat dacht je van maximaal ongeveer 1.5 GHz, dat staat op de manual
Zo gezegd, zo gedaan.
En waarom eigenlijk een nog snellere cpu kopen? Dit verschil merk je dus echt niet he.
Als ik jou was zou ik gewoon op de volgende generatie AMD of Intel cpu''s wachten.
Als ik jou was zou ik gewoon op de volgende generatie AMD of Intel cpu''s wachten.
Dit is voor het geheugen en niet de cpu.Op woensdag 23 mei 2001 23:17 schreef reiker het volgende:
wat dacht je van maximaal ongeveer 1.5 GHz, dat staat op de manual
Heeft iemand ervaring met het instaleren van bijv. een 1300 op de A7V.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik dank u.. Iron Mike
Dus ik kan gewoon de multipl. etc door de bios laten regelen en er een TB 1300 of eventueel 1400 op zetten. Deze worden dan gewoon herkend en draaien op de juiste snelheid.:)
Dus ik kan gewoon de multipl. etc door de bios laten regelen en er een TB 1300 of eventueel 1400 op zetten. Deze worden dan gewoon herkend en draaien op de juiste snelheid.:)
Even voor alle zekerheid ik kan dus eventueel een 1400 kopen ?????Op donderdag 24 mei 2001 01:31 schreef TazKill het volgende:
Ik dank u.. Iron Mike
Dus ik kan gewoon de multipl. etc door de bios laten regelen en er een TB 1300 of eventueel 1400 op zetten. Deze worden dan gewoon herkend en draaien op de juiste snelheid.
Pagina: 1