Toon posts:

[BC3] Etelcom''s MSI KT7 Turbo bulk=lite?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag bij Etelcom in Rotterdam(http://www.etelcom.nl/componenten.html) een Msi KT7 Turbo ms6330 bulk gekocht, ik was net ff mijn nieuwe aankoop aan het bekijken blijkt dat het een MS-6330 LITE is :(.

Op hun website staat niks over lite en ook op hun prijslijst niet...... Klopt dit? wat is het verschil tussen de lite en de gewoonen op het bord staat K7T Turbo ver.3 en lite, ik zag al dat hij minder pci sloten heeft

Kan ik hier iets tegen doen ik bel morgen gelijk naar die zaak maar ik woon in venlo en rotterdam is een pokke end fietsen :7 of is die lite net zo goed??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
K7t Turbo is toch de 6330?

Staat bij mij tenminste op het boekje

-> MSI K7T turbo (ms 6330) <-

Zit er dan geen sound op ofzo?

Maarre die k7T Turbo is een perfecte plank ik heb um vandaag binnen gekregen en hij loopt zonder probs op 1000 ipv 700

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
hun zullen de lite waarschijnlijk bulk noemen want er is geen echte bulk versie van de turbo. alleen de "boxed" en de "lite"
zou ze ff bellen en om opheldering vragen. als er namelijk bulk gezegd wordt dan moet je hetzelfde bord krijgen. misschien wel zonder kabels en doos maar wel dezelfde !

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
dan ben je idd genept ja en ze horen de aanduiding lite te geven zo heet het board officiel anders is er sprake van misleiding.
zou gewoon een andere opeisen of je geld terugvragen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit wel sound op.....

Ik voel me eigelijk wel een beetje genept want hier (http://www.tweakers.net/pricewatch/16068) staan ze boven aan terwijl er toch ook een lite versie is!! (http://www.tweakers.net/pricewatch/18131)
Op de faktuur staat dus Msi KT7 Turbo ms6330 bulk net als op hun website en prijslijst :(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 mei 2001 22:40 schreef Bamibal het volgende:
hun zullen de lite waarschijnlijk bulk noemen want er is geen echte bulk versie van de turbo. alleen de "boxed" en de "lite"
zou ze ff bellen en om opheldering vragen. als er namelijk bulk gezegd wordt dan moet je hetzelfde bord krijgen. misschien wel zonder kabels en doos maar wel dezelfde !
Hij was zonder doos wel met kabels en een cd rom.....

Had er van te voren heen gebeld en toen zeiden ze dat het het zelfde bord was alleen dan zonder doos, zei kochten het in een grote doos van 50 stuks daarom waren ze goedkoper.....

In de winkel heb ik alleen gecontroleerd wat er op het mobo stond |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net ff naar de prijzen aan het kijken is het de moeite waard om hem om te ruilen???

Ik bedoel de prijs klopt zo''n beetje voor een lite maar wat is het wezelijke verschil?? (buiten het pci slot minder) hoe zit het met overclocken enzo??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hij is op basis van de K7T turbo dus dat overklokken zal ook wel goed gaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nou ben ook in Rotterdam geweest. Ik heb er ook problemen gehad. Ik zou er nooit meer wat halen. je had er gewoon een met 6pci sloten moeten krijgen dus zeker terug gaan!!!

het is diep triest voor zo''n zaak

Verwijderd

De Lite heeft een PCI slot minder en geen slot kaartje met 2 USB aansluitingen.
Pagina: 1