[BC3] Valse CPU''s bekijk het verschil !! (424KB)

Pagina: 1
Acties:

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 22:58
Al eerder werd op de page van Tweaker gemeld dat er valse CPU''s in omloop zijn, ik heb het plaatje van de valse CPU (geleend)en een foto van mijn CPU hier even neer geploft bekijk het verschil en let vooral even op de 333
Afbeeldingslocatie: http://isis.2fast.nl/~peerke/cpu-nep.jpg

Voor een groter plaatje van de valse CPU klik dan hier:

Afbeeldingslocatie: http://isis.2fast.nl/~peerke/cpu-goed.jpg

De varkens......

Groetjes Cybertroy

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

zo zie ik het verschill tenminste

op tweakers zag ik het zo niet :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
ik weet niet wat jij met die 333 bedoelt hoor, ik zie niet zo''n groot verschil. Het lijkt alleen alsof die drieën niet op elkaar lijken.

dikzak

Verwijderd

Het is idd met een ander ''lettertype'' gedrukt. Best wel slecht eigenlijk, want waarom nou slecht doen als het ook meteen goed kan.

• Cybertroy
Sorry maar ik kan de afbeeldingen niet in beeld krijgen.....maar zo kan het ook natuurlijk

De 333 zijn bij de goede CPU anders en straker....bij de nep CPU is het een 000 maar dan anders

• Cybertroy
Nu dus wel.....het is een beetje groot uitgevallen, maar ik hou wel van groot EN snel!!

Verwijderd

Ja,
ik zie het. Die linker is een PIII Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//eek.gif !!!!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51
Op dinsdag 22 mei 2001 23:05 schreef Hooi het volgende:
Ja,
ik zie het. Die linker is een PIII [afbeelding] !!!!
:?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Nog een paar keer een groot schandaal met het modden en remarken van CPU''s en dan wordt het voor AMD misschien verstandig hun CPU''s beter af te schermen... dat zou wel jammer zijn :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

T''is trouwens makkelijk te zien dat het gewoon een stempeltje is. Op de normale CPU''s is het verf die met / in de laklaag is mee gebakken. Hebben ze dus wel effe moeten slijpen.. mmhh..

Verwijderd

Intel heeft er ook altijd al last van gehad. Sommige bedrijfjes verkochten Intel Pentium ( de één dus..) CPU''s met de snelheid er af geslepen of gewoon een koeler er vast opgeplakt, en een stickertje met de snelheid die volgens hun werkte.

( Tampieee. tis een geintje. Snapdatnoutoches ;) D''r is helemaal geen linker foto ..

*D)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het hele idee is toch gewoon dat het is beveiligd doordat je de cpuid met geen mogelijkheid veranderd krijgt? Dus zullen ze geen moeite gaan doen om de buitenkant onvervalsbaar te maken, lukt toch niet...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probleem is dat je tijdens het productieproces nog niet weet wat voor CPU het gaat worden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ze moeten toch nog stempelen, lakken en brugjes doorbranden nadat ze bepaald hebben wat het wordt.

Ze kunnen net zo makkelijk in de toekomst besluiten een alu kapje met koper insert er overheen te doen, en Type+frekwentie er eerst even inslaan. Dan wordt het wel moeilijk de boel te foppen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Stomme fakers.
Hoewel AMD er ook wel een handje van heeft, want ik had eerst een K6-III 450 die gewoon een K6-III 400 was! :r
Was wel eene echte AMD overigens, maar wel 2 tiende volt hoger dan een latere K6-III 450MHz versie. Een overklokte 400Mhzer dus! :(

Verwijderd

Dit is echt zooo zielig |:( |:(

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Op woensdag 23 mei 2001 02:53 schreef Mastermind het volgende:
Stomme fakers.
Hoewel AMD er ook wel een handje van heeft, want ik had eerst een K6-III 450 die gewoon een K6-III 400 was! :r
Was wel eene echte AMD overigens, maar wel 2 tiende volt hoger dan een latere K6-III 450MHz versie. Een overklokte 400Mhzer dus! :(
Er zijn voor de 400, de 450 en de 500 Mhz K62 twee types geweest, de 2.2v en de 2.4v versie. Dit heeft dus niets met een overklokte cpu te maken