UTFS/RTFF
SSSSSLLLLLLLOOOOOOOTTTTTTJJJJJJEEEEEE
zegguwat?Op dinsdag 22 mei 2001 19:52 schreef Cutebritney het volgende:
SSSSSLLLLLLLOOOOOOOTTTTTTJJJJJJEEEEEE
UTFS!
alsjeblieftOp dinsdag 22 mei 2001 19:56 schreef Whistler112 het volgende:
geef is een link dan?
Snap zelf het verschil ook niet meer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kijk eens aan, er zijn er al 2Op dinsdag 22 mei 2001 20:03 schreef Rappie het volgende:
ik vind het wel een goeie vraag.
Snap zelf het verschil ook niet meer
zozo, jij hebt een grote bek..Op dinsdag 22 mei 2001 19:59 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
zeg kloot nou helemaal op
zal ff om een ban vragen voor je
ik mag dat, ik ben ouderOp dinsdag 22 mei 2001 20:07 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
zozo, jij hebt een grote bek..
zal ff om een ban vragen voor je
zei ik ookOp dinsdag 22 mei 2001 19:56 schreef Pollewob het volgende:
[..]
zegguwat?
UTFS!
dit is echter zooooovaaaaakk voorbijgekomen de laatste maanden..
staat in de faq: RTFF
en de search rules helemaal: UTFS
dus nogmaals :
SSSSSSLLLLLLLLOOOOOOTTTTTTJJJJEEEE
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
BULLSHITOp dinsdag 22 mei 2001 20:08 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
ik mag dat, ik ben ouder
1 jaar ouder igg, maar niemand gaat hier schelden oid...
enne, ik heb meer post dan jij dusssss
ik ben MACHTIGER :):):)
Ik zou het ook weleens willen weten
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Je zoekactie naar ''axia'' leverde 312 resultaten op. Resultaten 1 - 50Op dinsdag 22 mei 2001 20:13 schreef ALH het volgende:
Damn, altijd dat gezeik om slotjes
Ik zou het ook weleens willen weten
meer zeg ik niet.
Atijd eerst zoeken voordat je een topic opend.
ja, maar aan de titels kan ik nergens zien of het ergens uitgelegd word, en om nou al die posts door te gaan lezen vind ik ook niet allesOp dinsdag 22 mei 2001 20:15 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Je zoekactie naar ''axia'' leverde 312 resultaten op. Resultaten 1 - 50
meer zeg ik niet.
Atijd eerst zoeken voordat je een topic opend.
ohw ja, en over die posts, w8 maar
Nee, serieus ... ik wil ''t ook wel weten. Gewoon effe netjes onder mekaar zeg maar. In de search vind je alles door mekaar. AXIA is ''t beste over te klokken, das alles wat ik ervan weet.
Voor de tweaker zijn die letters een maat voor de "overklokbaarheid" van de CPU. Hoe "hoger de middelste 2 letters hoe beter je je CPU kan overkloken. Een proc met een AXIA core is dus beter over te klokken dan een proc met een AVIA core.
En oh ja, AMD ontkent dit...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ok jij je zin...:)Op dinsdag 22 mei 2001 20:33 schreef spok9 het volgende:
Vertel die jongens nou gewoon wat ze willen weten!
Voor de tweaker zijn die letters een maat voor de "overklokbaarheid" van de CPU. Hoe "hoger de middelste 2 letters hoe beter je je CPU kan overkloken. Een proc met een AXIA core is dus beter over te klokken dan een proc met een AVIA core.
En oh ja, AMD ontkent dit...
http://www.tweakers.net/nieuws/16139
hehe leuk dat zoeken:POp maandag 26 maart 2001 20:05 schreef mina114 het volgende:
dit staat bij zon nieuwstopic over "overclockbaarheid van athlons bepalen" ofzo:
-------------------------------------------
De eerste letter geeft de processorfamilie aan.
In dit geval A = Athlon.
De daarna volgende cijfers geven de snelheid van de CPU aan. In dit geval 0800 = 800 MHz.
De letter daarna geeft de uitvoering van de CPU aan: M = Slot A, A = Socket A.
De letter daarna geeft het gebruikte voltage aan: S = 1.5V, U = 1.6V, P = 1.7V, N = 1.8V.
De letter daarna geeft de maximale CPU-temperatuur aan: Q = 60 °C, X = 65 °C, R = 70 °C, Y = 75 °C, T = 90 °C.
Het daarna volgende cijfer geeft de grootte van de L2 cache aan: 1 = 64 kb, 2 = 128 kb, 3 = 256 kb, 4 = 512 kb, 5 = 1 MB, 6 = 2 MB, 7 = 4 MB, 8 = 8 MB.
De laatste letter geeft de gebruikte FSB aan: A = 133 MHz, B = 200 MHz, C = 266 MHz.
Even voor de duidelijkheid: alle huidige Socket A Thunderbirds gebruiken een voltage van 1,7 V, hebben een max. temperatuur van 90 °C, hebben 256 kb cache en maken gebruik van een 200 MHz FSB. Alle nieuwe Socket A Thunderbirds hebben dus een code in de vorm: AxxxxAPT3B.
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
als je DIT een post noemt snap ik idd hoe je aan 9 per dag komt...Op dinsdag 22 mei 2001 20:11 schreef Cutebritney het volgende:
enne, ik heb meer post dan jij dusssss
ik ben MACHTIGER :):):)
probeer er eens iets nuttig in te zetten, zal iedereen veel blijer mee zijn
ok, hij moet misschien eens in de search kijken maar daarom moet jij geen 5 keer zeggen dat ie dat moet doen (1x is genoeg
Joepie ... ik heb lekker 19 posts per dag ... duzzzOp dinsdag 22 mei 2001 21:04 schreef catfish het volgende:
[..]
als je DIT een post noemt snap ik idd hoe je aan 9 per dag komt...
Jaffa, Cavia en een Citroen AXia
Dit zijn verwijzingen naar een sinaasappelsapje, harig beestje en een boodschappenkarretje.
Als dit onlogisch klinkt moet je de search maar even gebruiken om te kijken wat het dan wel moet zijn