Toon posts:

[BC3] BX133-RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is de Abit BX133-RAID een goed MOBO?
Jullie mening graag.:)

GReetz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja ik heb al 5 mnd dat mobo maar bij mij draait ie perfect .. keb er een 700Mhz@840 pentium Cpu opzitten met een standaard cooler zonder problemen 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
<beetje offtopic>)

Als ik er een Celly inzet dan moet er (heb ik gehoord) een socket 7 koeler op.:?

</beetje offtopic>
Ik zou meer duidelijk willen. :)
Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand;?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb ''t mobo sinds oktober vorig jaar, werkt prima imho. Gewoon P3 750@750. ''t was alleen ff vogelen met welke insteekkaart in welk slot moet ivm IRQ''s enzow.

Maar mobo draait stabiel. :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Tot Hoever gaat dit mobo:? ik bedoel het aantal mhz:?

Greetz

Verwijderd

tot 200 Mhz als ik mij niet vergis, en je kunt het op de MHZ nauwkeurig instellen..

kheb hem zelf ook en is perfect.

Verwijderd

Topicstarter
want ik heb hier nog een cellly 800 liggen
en wil daar dus een moederbord voor kopen. Met Raid.
Kan namelijk 3 x identieke 9 gigs :)(beter als niets) overnemen voor weinig

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:35
YES!! De perfecte topic voor mij. Ik ben ook heel NIEUWSGIERIG naar feiten, meningen, ervaringen, mogelijkheden, stabiliteit en zo van dit BX133 mobo.

Om te beginnen, ik heb hier liggen een Intel PIII 850/100 FSB, 2 DIMM''s Crucial 256 MB CAS-222 PC133, en dan nog onderstaande hardware.

Precies zoals iemand hierboven zei: ik zit ook heel erg met het probleem van de PCI-kaarten-volgorde en de bijbehorende IRQ-conflicten.

ATI Radeon 64 MB DDR ViVo AGP 4x/2x
3Com 3C905B Combo 10/100 MBit BNC/UTP PCI
SoundBlaster Live! 5.1 PCI
Adaptec 2904 SCSI-2 interface PCI
Dynalink ISDN PCI
2x 40 GB Maxtor 7200rpm die ik mogelijk in RAID-0 wil gaan hangen
Philips 40x CDRom en Plextor 12/10/32 BurnProof.

Kan iemand mij hier mee helpen AUB ??
En zoniet: welk ander mobo met Intel-chipset die meer dan 512 MB RAM kan hebben (vereist voor mijn mobo-specs >:) )is geschikt voor mij?

Deze Abit BX133 is een van de nauwelijks vindbare mobo''s met goeie prestaties die in de buurt van m''n eisen komt :)
Pagina: 1