[BC3] Hendel gaat wel ERG zwaar!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb net mijn mobo (asus A7V133) en mijn AMD 1,2 Ghz opgehaald... Ik plaats de CPU netjes in de socket (past op maar een manier) maar als ik het hendeltje terug wil doen gaat ie SUPER zwaar... ik ben bang dat ik of het hendeltje of de CPU om zeep ga helpen als ik doordruk... wat doe ik fout :?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

CPU om zeep helpen lukt je niet. Maar de hendel breken is iets raars.

Je moet best wel veel kracht zetten voordat ''ie plat is, en volgens mij kan je dat ook wel gewoon doen. :)

• BC3 Victim
yay! :):)
hij zit!!
phew... eerste socket A systeem.. altijd spannend ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik denk dat de sensor op de onderkant te dicht tegen de processor aanzat, dat had ik namelijk ook toen ik een systeen ging bouwen. Ff de sensor naar beneden drukken en hij paste er perfect in.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op maandag 21 mei 2001 20:43 schreef Vo0 het volgende:
Ik denk dat de sensor op de onderkant te dicht tegen de processor aanzat, dat had ik namelijk ook toen ik een systeen ging bouwen. Ff de sensor naar beneden drukken en hij paste er perfect in.
Heb je kans dat ie slecht gaat meten >:)

• BC3 Victim
En heb je ''m al aangehad? Ik heb eens met een oud 486-mobo wat pinnetjes verbogen |:( ... vraag me niet hoe, maar ''t gebeurde :(.

Verwijderd

ja eng is dat,
toen ik andere koelpasta onder mijn 1,33 wilden doen kreeg ik hem niet open! ik was echt bang dat ik ''m zo slopen, ben toen ook gestopt en gaan zoeken of ik iets kon vinden hierover...nee dus.
een dag later gewoon harder gedrukt en *pop* went the weasel..nix aan het handje.
Pagina: 1