[BC3] Wat voor moederbord in m''n IBM?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er staat echt helemaal nergens een merkje ofzow (voor zover ik kan zien). ''t Is volgens mij een Micro-ATX moederbord, hij heeft namelijk maar 3 PCI-sloten, 1 ISA en 1 AGP. Verder nog 3 Dimm sloten en ''n Intel chipset. Er zit een Slot-1 PIII-450 op.

Stopt IBM eigen moederborden in hun kassies? Of hebben ze daar een bepaalde leverancier voor? Ik heb namelijk geen handleiding ofzow, dus ik wil er wat meer over weten.

Misschien helpt het nog als ik erbij zeg dat deze PC via een PC-Privé project is gekocht :?

edit: Ook nog onboard-sound :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mijn weten maakt IBM zijn eigen plankjes.

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 19:04 schreef Keescpk het volgende:
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctbios15.zip
Wa''s da :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Draai maar eens, zie je meestal de juiste maker.... :7

• BC3 Victim
Okey ... ik zal eens kijken

Verwijderd

Ik had een Aptiva P2-350 en dat was een Acer mobo :r
Pagina: 1