De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
geen mail notice neeOp maandag 21 mei 2001 17:58 schreef hawkeye007 het volgende:
hiya,
ik heb dus een comp gekocht...... ASUS A7A 266 erin.......dan een 1.3 Ghz AMD...maar nu kan ik dus alleen als multiplyer 12.5 selecteren en dan iets van 104/35 erbij dus kom ik op 1350 Mhz, das wel ok. en de proc loopt op 1.8V maar hij is in rust dus wel 58 graden.........is dat erg?
iemand andere suggesties? eigenlijk wil ik de multiplyer op 7.5 hebben en dan zeg maar 133 nemen ofzo.......hoe krijg ik dat voor elkaar? en waarom zit hier geen email notice op op dit board? dat zuigt, dan moet ik steeds m''n topic weer opzoeken........ greetz
58 graden voor een 1,3 is dik oke
L1 bruggen potloden?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kan wel bepaalde bruggen kleuren zodat hij hardwarematig de multiplier pakt, maar daar moet je ergens op tomshardware.com zetten welke bruggen je moet kleuren, dat weet ik uit mn hoofd niet.
Verwijderd
68 graden? Als ik een scheet laat = ie nog heterOp maandag 21 mei 2001 18:06 schreef hawkeye007 het volgende:
is het ook normaal als ie stressded op zo''n 68 graden komt?
sjeur!@ 90 graden mag ie dus ech niet worden, 68 is al veels te hoogt, valt mee dat ie nog stabiel is dan. En wat je afleest is niet te echte temp, van binnen is de proc nog eens 10/20 graden warmer68 graden? Als ik een scheet laat = ie nog heter . Volgens mij hoef je je pas druk te maken als ie een graad of 90 wordt...
10 a 15 was het toch? Nahja, 58 + 15 = 73 graden.Op maandag 21 mei 2001 18:38 schreef salvador4 het volgende:
[..]
sjeur!@ 90 graden mag ie dus ech niet worden, 68 is al veels te hoogt, valt mee dat ie nog stabiel is dan. En wat je afleest is niet te echte temp, van binnen is de proc nog eens 10/20 graden warmer
68 + 15 = 83 graden.
Ik zou me best wel zorgen maken...
dat kan wel?
zou nie weten hoe ik het nog beter krijg.....
(PS. ''t is hier wel warm binnen)