Toon posts:

[BC3] Mobo DOOD:S?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ey kan een TE lichte voeding een moederbord opblazen? Ik heb een 200 watt voeding gebruikt bij een compleet AMD thundebird 1200 systeem..:?

Verwijderd

Nee ik denk van ni maar een 200W voeding?
Geestensziek mijn jongen?
Ik heb een Athlon 1000 en die draaide zelfs slecht op 200W voeding.
En ik denk wel dat die Tbird 1200 wel wat meer vraagt |:(

Verwijderd

Topicstarter
Jah kwamen wij ook achter, dus maar een 300 gekocht, maa het moederbord doet het nog steeds niet

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Teweinig stroom schadelijk?
Blijvende schade lijkt het IMHO niet te kunnen aanrichten. Zowiezo dat het knap lastig is om per ongeluk een mobo op te blazen....

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb een Abit Kt7a Raid en die wil toch echt niet opstarten (mijn 2e mobo al:((

Verwijderd

Nu geef is een goede situatieschets... een verhaaltje is altijd plezant ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je je ATX switch goed aangesloten?

Ennuu, Bios resetten wil Heeeel soms nog wel eens helpen.

suc6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om een vriend van mij

hij heeft een Tb 1200 en een Abit Kt7a Raid.
En hij had een 200 watt voeding,
Nu hebben we alles netjes aangesloten, hij heeft het zelfs heeeel even gedaan. dus het is goed aangesloten. Nu wouden we het geheugen even omwisselen en sindsdien DOOD?:?
jah ehhh we krijgen gewoon geen beeld. Heel apart. De CPU was toen dood (bij iemand anders getest) dus nieuwe gekregen. Deed het ook niet, dus wij nieuw mobo opgehaalt. Werkt NOG NIET:( De CPU werkt nu wel ff getest.

Verwijderd

edit:

Ignore me :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat kan niet, want alleen die nieuwe cpu is erin geweest.. ennehh die werkt wel op een asus a7v....
Pagina: 1