De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oh, en ik draai ook linux. Hiervoor zijn natuurlijk geen VIA 4-in-1 drivers.... hoe reageerd linux op dit MSI bordje?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Had die a7m de ali chipset?, die is ook niet al te best, maar kan wel weer met je live overweg.
Ik heb een systeem gebouwd met via chipset en sblive, werkte prima....
Nee die had een AMD 761 chipset... Die kwam als snelste uit de bus bij reviews die ik gezien heb...Op maandag 21 mei 2001 15:24 schreef tborgdorff het volgende:
Had die a7m de ali chipset?, die is ook niet al te best, maar kan wel weer met je live overweg.
Ja, en de a7a had een ali. Zo was het toch 
Vond het al een beetje vaag
edit:ik tiep te langzaaaaam
Vond het al een beetje vaag
edit:ik tiep te langzaaaaam
Pagina: 1