[BC3] Asus + LeadTek?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heej, ik ben van plan een Asus A7M266 te kopen met een Leadtek Geforce2 PRO (64MB). Is dit een prettige combinatie?

Ook zat ik te denken aan een MSI 6380, maar deze heeft een via chipset en daar heb ik slechte dingen over gehoord. Ik heb een SBLive, en dat schijnt nou net niet zo''n goede combinatie te zijn... En de snelheid, is die veel trager vergeleken met de asus?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oh, en ik draai ook linux. Hiervoor zijn natuurlijk geen VIA 4-in-1 drivers.... hoe reageerd linux op dit MSI bordje?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Had die a7m de ali chipset?, die is ook niet al te best, maar kan wel weer met je live overweg.
Ik heb een systeem gebouwd met via chipset en sblive, werkte prima....

Verwijderd

A7M266 heeft een VIA southbridge volgens mij hoor.

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 15:24 schreef tborgdorff het volgende:
Had die a7m de ali chipset?, die is ook niet al te best, maar kan wel weer met je live overweg.
A7A266 is Ali, A7M266 was AMD volgens mij

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 15:24 schreef tborgdorff het volgende:
Nee die had een AMD 761 chipset... Die kwam als snelste uit de bus bij reviews die ik gezien heb...

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ja, en de a7a had een ali. Zo was het toch :?

Vond het al een beetje vaag :?

edit:ik tiep te langzaaaaam

Verwijderd

A7M266 heeft de AMD 761 northbrdige en de VIA 686B southbridge.
Pagina: 1