De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
114 graden Celcius. Maar volgens mij deugt de sensor niet.
Idle = 89 graden ongeveer.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
72 Graden. Da''s misschien niet zo raar, maar dat was nadat ik hem minder dan 10 seconden aanhad staan. Ik kon iedere keer nog net de VGA BIOS info zien en daarna -*PLOEF*- (ging ie namelijk automatisch uit). Oorzaak: schroefje blokkeerde de fan
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Hij heeft het overleefd maar dat grapje mag tie nooit meer doen ...
Stomme boxed-coolers ....
[topic=183884]
hoe warm geen idee, maar het meurde behoorlijk..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Proc = TB 950.
Virussen? Scan ze hier!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Er is niet mis met een (goede, door amd aanbevolen) Coolermaster. Jij kan hem waarschijnlijk gewoon niet goed monteren.Op maandag 21 mei 2001 16:03 schreef Xanandu het volgende:
Tbird 1ghz 72c (coolermaster:r)
Nooit hoger gehad en dat staat voorlopig ook niet in de planning...
Had je hem vorig jaar zomer dan ook al?Op maandag 21 mei 2001 16:40 schreef The Collector het volgende:
Athlon 900(9x100) op 1000(7.5x133) draait 51 graden stressed, 29 graden idle...
Nooit hoger gehad en dat staat voorlopig ook niet in de planning...
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
op 126C toen werd ik een beetje doof van een alarm (wat een kutgeluid kan er uit pc speaker komen zeg)
niet hoger
Verwijderd
na een nachtje grazen. Zal ongetwijfeld + 10c zijn aangezien de sensor onder de cpu zit op ''t mobo.
Mij lijkt dit personelijk een groot voordeel vergelijke met amd
Verwijderd
Werk dan eens aan een betere airflowOp maandag 21 mei 2001 16:46 schreef tHaFalleN het volgende:
68 graden met, door amd goedgekeurde,coolermaster.
Ohja, fan staat op 5 volt.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Nadat ik um ff had laten afkoelen, gaf hij 59 graden aan.
Te warm voor een AMD Athlon 1200 ?
Verder:
59 graden is wel te doen hoor...
hier loopt ie op 60 graden en soms 62 graden... (Athlon XP 1700 +)
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
pompje vergeten aan te zetten, draaide rete stabiel na een half uur
alleen toen zag ik dat ie niet in de stekker zat
na 5 min gaf bios nog steeds 0 graden aan en daarna deed ie 5 min weird en daarna liep ie van 90 zo ongeveer terug
hij was best heet ja
en is het vandaag in om oude topix te kicken ofzo ?
Me AMD k6 , die was de oven van de pc
Me athlon @ 1333 is nooit boven 60 graden uitgeweest dus is het wel goed.
Koelpasta ertussen en toen 60ºC
Geen fan op de CPU, wel koelblok en airflow.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()