Toon posts:

[BC3] Fanhouder van een Zalman cooler....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze ook los te krijgen zijn, of iets wat erop lijkt?

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet op zoek naar een dure oplossing, maar zo''n ding lijkt me erg praktisch.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kijk ff op de zalman site

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Je kunt ziets natuurlijk ook zelf maken. Is gewoon een stangetje waar je een 80mm fan tegenaan schroeft.

Verwijderd

Topicstarter
Daarom vraag ik het ook. Ik heb op de Zalman site gekeken en ik wil zo''n ding niet zelf maken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dan bestel je hem voor duur bij Zalman en dan krijg je:
- een stangetje
- een ventilator

en die moet je dan zelf monteren...

net zo moeilijk dus als zelf maken van een oud slotblindplaatje met fannetje erop...
de wereld wordt steeds luier

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niets met lui te maken. Ik bepaal wel waar ik mijn tijd aan besteed. Zo maak ik zelf ook geen eiersalade maar koop die in een bakje bij de supermarkt. Simpel omdat het me de moeite niet loont er tijd in te investeren die ik beter ergens anders voor kan gebruiken.

Zelfde met een dergelijk tooltje. Daarbij bepaal ik of ik de tijd wil investeren en niet een of andere nerd die me dan ook nog lui moet noemen alleen omdat ik niet aan zijn maatstaven voldoe. Ga toch lekker solderen jochie...
Pagina: 1