De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
P-II 400 heeft een fsb van 100, niet van 66 gaat dus niet werken. Ook niet ivm de chipset.
Welk type prosigna heb je, kan ik misschien iets meer voor je opzoeken.
Kan me niet voorstellen dat Compaq niet helpt. Ze hebben een uitgebreid techforum (hoeft alleen je serienummer door te geven voor je vraag). Een heel uitgebreide FAQ.
Als je ze idd gemailed hebt, dan krijg je idd geen antwoord, of je moet een debiteuren nummer hebben, of gecertificeerd zijn.
Welk type prosigna heb je, kan ik misschien iets meer voor je opzoeken.
Kan me niet voorstellen dat Compaq niet helpt. Ze hebben een uitgebreid techforum (hoeft alleen je serienummer door te geven voor je vraag). Een heel uitgebreide FAQ.
Als je ze idd gemailed hebt, dan krijg je idd geen antwoord, of je moet een debiteuren nummer hebben, of gecertificeerd zijn.
I play my enemies like a game of chess...
Hoi www.ikwilhet.nu
Als je doorkan geven wat voor een prosignia je hebt kan ik misschien ff contact met Compaq voor je opnemen?!? Of ben je er al uit ?!
Laat weten hoe het gegaan is met dit probleem, ook wel eens leuk om het resultaat te horen.
Als je doorkan geven wat voor een prosignia je hebt kan ik misschien ff contact met Compaq voor je opnemen?!? Of ben je er al uit ?!
Laat weten hoe het gegaan is met dit probleem, ook wel eens leuk om het resultaat te horen.
I play my enemies like a game of chess...