Toon posts:

[BC3] pent III 1 GHz @ 23 graden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Snapping???

Verwijderd

Ik heb een pentium III 1 Ghz op een Asus AX 34 pro II

der zit een gewoon fannetje op (huis tuin & keuken) en verder is het een gewoon normaal systeem in een midi-tower. Alleen het systeem draait op 27 graden (celcius) en de processor op 23 graden. (dit is dan nadat hij een paar uur heeft aangestaan, bij boot kan de temperatuur onder de 20 graden komen0.

is dit normaal??
is der iets mis met de sensor??
en wat KAN ik hier mee?? gewoon de snapping een stuk omhoog gooie of toch de FSB??

:?:?:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je dat in je bios ziet dan is dat weer typisch asus.
bij mij in mn bios staat hij wel op 80c wat ik niet geloof want dat is al 1œjaar zo.
in windows is de temperatuur gemeten met een progje 30c-40c
ik weet ook niet wat ze allemaal uitvreten met die sensors.:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom zet je dit niet hier:
[topic=183131]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Op zondag 20 mei 2001 20:07 schreef The_Master_of_Oers het volgende:
Ik heb een pentium III 1 Ghz op een Asus AX 34 pro II
is dit normaal??
is der iets mis met de sensor??
en wat KAN ik hier mee?? gewoon de snapping een stuk omhoog gooie of toch de FSB??

:?:?:?
Het is een Aopen moederbord, geen Asus. Biosupdate?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 20 mei 2001 20:07 schreef The_Master_of_Oers het volgende:

[..]

Alleen het systeem draait op 27 graden (celcius) en de processor op 23 graden.
ehm ik denk eerder dat je proc temp 27 graden is en je case temp 23 graden, en dan nog, die temperaturen zijn met standaard koeling wel heel erg laag

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1