de e versie is volgens mij afhankelijk van de stepping.. dacht zelf dat die rond de 1,65 en de 1,7 volt lag
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Hoe warm mag de 600e worden?
idle is ie nu, 24 graden ofzo
idle is ie nu, 24 graden ofzo
Slot 1 varianten 1.65V, FCPGA afhankelijk van stepping 1.65 of 1.7V
Vlgs datasheets van Intel max zo rond de 75 graden. Maar bij normaal gebruik is 35 tot 40 graden gewoon.
Vlgs datasheets van Intel max zo rond de 75 graden. Maar bij normaal gebruik is 35 tot 40 graden gewoon.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
waaa.
hoe kan het dan dat mijn Vcore voltage in mijn bios 2,7 als minimum heeft! of ik moet hem op auto zetten dan weet ik niet hoeveel het is!
het is een MS-6309
hoe kan het dan dat mijn Vcore voltage in mijn bios 2,7 als minimum heeft! of ik moet hem op auto zetten dan weet ik niet hoeveel het is!
het is een MS-6309
2,7V:? Zelfs de Katmai had genoeg aan 2.0 (en 2.05). Maar die MS-6309 is gebouwd voor de FCPGA PIII, dus er gewoon op prikken; de PIII geeft zelf wel aan hoeveel spanning ''ie wil hebben.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hoe weet ik waarop hij nu staat met auto temp?? Hoeveel Volt bedoel ik?
BIOS, Sisoft, MBM5, om maar wat te noemen.Op maandag 21 mei 2001 18:17 schreef strontvlieg het volgende:
Hoe weet ik waarop hij nu staat met auto temp?? Hoeveel Volt bedoel ik?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
DAMN, kan het zijn dat ik mijn voltage niet kan instellen????????? want als ik een ander voltage instell zeg fuzzylogic dat ik nogsteeds hetzelfde heb!
Pagina: 1