[BC3] Instabiele 1333 Thunderbirds?

Pagina: 1
Acties:

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Wie heeft hier ervaring mee en welke core (axia/azia/a.ia) heeft dit dan?
Het lijkt mij erg nnuttig om te weten voor nieuwe aankopen van AMD TB''s.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www2.tweakers.net/nieuws/16984

je moet aleen een klein beetje je core voltage verhogen dus het lijkt mij niet zo''n probleem.. :)

Ik denk dat alle 1333 TB''s er last van hebben, en dat de core niet echt uitmaakt.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik heb her artikel ook gelezen op de frontpage. Uit de reacties op het artikel gaven meerdere tweakers aan dat zij geen last van instabiliteit hadden.

Waar het mij nu om gaat is: Zijn die probs specifiek voor een bepaalde serie of core?

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 08:24

EaS

Ehhh, dit is een GERUCHT (en nog niet eens zo geloofwaardig ook). Ik zou me pas druk gaan maken (eigenlijk vind ik het niet echt wat om je druk over te maken, maar ja..) als AMD het zelf zegt.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wij Tweakers hebben nergens last van want wij koelen alles perfect. Maar in voorgebouwde systeempjes met zo goedkoop mogelijke koeling kan ''ie onstabiel worden.
Tenminste...ik denk dat t zo zit. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Instabiel door slechte koeling???

Klinkt logisch maar dan ga je toch niet het voltage opvoeren om stabiliteit te krijgen |:(?

meer voltage is meer warmte dacht ik zo... :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 21:16 schreef Interstice het volgende:
Instabiel door slechte koeling???

Klinkt logisch maar dan ga je toch niet het voltage opvoeren om stabiliteit te krijgen |:(?

meer voltage is meer warmte dacht ik zo... :P
Das waar, maar door een iets hoger voltage is het signaal wel sterker ofzo. :)
Pagina: 1